فروشگاه کولرگازی در کرج

فروشگاه کولرگازی در کرج

فروشگاه کولرگازی در کرج و فروش کولر گازی کرج ، ما در مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل کولر گازی سامسونگ، کولر گازی الجی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و… در کرج می پردازیم. و همچنین نمایندگی کولر گازی کرج و فروش انواع آن و انواع پکیج از جمله نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و … نیز می باشند.

فروش کولر گازی اسپلیت کرج

فروشگاه کولر گازی اسپلیت کرج ، کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم می‌شود:
یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور آن است. تا در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌کارگیری شود. البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط و فروش اسپلیت در کرج به خود اختصاص می‌دهد.

تمامی لوازم و ماشین آلات مكانیكی به سرویس های دوره ای نیاز دارند شاید ساده ترین مثال در این مورد فروش کولر گازی اسپلیت کرج باشد. اگر در زمان مقرر و مناسب سرویس های مورد نیاز انجام نگردد. عملا عمر خودرو كوتاه شده و هزینه تعمیرات آن بسیار زیاد خواهد شد.

برخی از مردم به دلیل مشغله بسیار زیاد و یا هزینه سرویس كولر های گازی عملا تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه های كولر گازی هیچ گاه به سرویس آن فكر نكنند. و این كار را صرفا هزینه ای بی دلیل بدانند.

تعمیر کولرگازی اجنرال

ارائه خدمات گارانتی رضا سرویس

هنگامی که برای خرید کولر گازی در کرج اقدام می کنید اولین نکته که حائز اهمیت می باشد. داشتن کارت گارانتی معتبر مربوط به محصول مورد نظر شما و فروش کولر گازی کم مصرف در کرج است. زیرا گویای ارائه خدمات و نحوه آن برای پس از فروش محصول مورد نظر می باشد. و همچنین نشانگر اصل بودن کولر گازی شماست.

همچنین در این مورد وظیفه فروشنده کولر گازی ثبت دقیق زمان و نام شرکت گارانتی کننده می باشد. البته تیم پشتیبانی با این گارانتی ها همکاری دارد. و تا انجایی که بتواند هماهنگی های لازم را پیگیری و انجام می دهد.

فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج

در یک فروشگاه مجهز و پیشرفته باید علاوه بر ان که باید انواع مختلف کولر های گازی وجود داشت باشد افرادی که مشغول به کار و آماده خدمات رسانی هستند هم باید تخصص لازم و کافی جهت نصب و تعمیر انواع کولر گازی را داشته باشند. رضا سرویس تنها نمایندگی کولرگازی کرج است که می توانید با خیال راحت به آن مراجعه کرده و اعتماد کنید.

انواع مختلف کولر گازی :

  •  اسپلیت دیواری
  • اسپلیت ایستاده
  • پنجره ای
  • کاستی
  • پرتابل
این پست توصیه می شود

نظرات