نمایندگی کولرگازی کازوکی در کرج

نمایندگی کولرگازی کازوکی در کرج

نمایندگی کولرگازی کازوکی در کرج کولر گازی سرد و گرم ۱۲۰۰۰ کازوکی دارای قابلیت سرمایش  و گرمایش در ظرفیت ۱۲۰۰۰ BTU/HR  می باشد و برای مناطقی با آب و هوای معتدل مناسب است.

عملکرد کولرگازی کازوکی به این صورت است گاز مبرد و جریان هوا وارد شده از دریچه ی ورودی با هم ادغام می شوند. و سپس با استفاده از هواساز دمای آن پایین می آید و در نهایت از دریچه خروجی دستگاه خارج میشود و در بازه ی زمانی بسیار کوتاهی سرمایش محیط را فراهم می کند.

مرکز تعمیرات تخصصی کولر گازی کازوکی یکی از مرکز های مجاز و معتبر در ارائه خدمات مرتبط با انواع کولر گازی ها از جمله خدمات مرتبط با نصب و راه‌اندازی انواع مختلف کولر گازی است که برای این کار از حضور کارشناسانی خبره بهره می‌برد. و همچنین بهترین شرکت فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج شرکت رضا سرویس می باشد. برای خرید انواع اسپلیت و کولر گازی و انواع پکیج می توانید به رضا سرویس یکی از بهترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج می باشد مراجعه کنید.

نمایندگی کولرگازی کازوکی در کرج

کولر گازی کازوکی

یکی از بهترین سیستم های سرمایشی که از بازدهی مطلوبی بهره مند می باشد را می توان به کولر های گازی نسبت داد. این تجهیزات سرمایشی را می توان در محیط کار، منزل و یا اماکن عمومی بکار گرفت. البته حین خرید کولر گازی باید به برخی نکات ضروری توجه داشت تا در هنگام استفاده ازآن دچار مشکل نشوید. از مهم ترین این نکات می توان به بررسی متراژ محیط مورد نظر و تطبیق آن با ظرفیت کولر گازی اشاره داشت. ضمن اینکه بهینه بودن مصرف برق کولر گازی یک معیار مهم است و باید پیش از خرید مورد بررسی قرار گیرد.

توانایی متخصصین تعمیر کولر گازی کازوکی در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و سرویس، سبب شده تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی خدماتی باشند که به دست متخصصان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند. فروش کولر گازی اسپلیت کرج و فروش اسپلیت در کرج مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) و یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج حتی نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و نمایندگی فروش کولر گازی کم مصرف در کرج می پردازیم.

سیستم سرمایشی

اگر چه کولر گازی کازوکی یک سیستم سرمایشی است، اما امکان اتصال به کویل آبگرم را دارد. بدین شکل که در طی فصول سرد سال می توانید از دستگاه در حالت گرمایشی استفاده نمود و دمای محیط را به حد مطلوب خود برسانید. طرز کار کولر گازی کازوکی به این صورت است که ابتدا جریان هوا از درچه های ورودی وارد دستگاه شده و با گاز مبرد ادغام می گردد. سپس با استفاده از هواساز دمای آن پایین آمده و در انتها از دریچه خروجی تعبیه شده در قسمت جلوی دستگاه خارج می گردد. این فرایند در مدت زمان بسیار کوتاهی سبب سرمایش محیط اتاق خواهد شد.
کولر گازی کازوکی سری A به ظرفیت ۳۰۰۰۰ یک مدل کولرهای گازی کم مصرف کازوکی با رده انرژی A است که برای استفاده در واحدهای اداری و مسکونی تولید و عرضه می گردد این محصول با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد توانسته فضای بسیار کمتری را نسبت به دیگر اسپیلت ها اشغال کند و همچنین با وجود مبرد R۴۱۰A باعث شده تا به محیط زیست کمک کند. این ولر گازی های کازوکی مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا همراه با گاز R۴۱۰ دوستار محیط زیست بوده و دارای اواپراتور و کندانسور با فین های طلایی مقاوم در برابر خوردگی می باشد.
این پست توصیه می شود

نظرات