کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی و اسپلیت فروش کولر گازی کرج ما در مجموعه رضا سرویس فروشگاه کولر گازی در کرج با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی الجی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) در کرج می پردازیم. رضا سرویس یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج می باشد مانند نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و …

از ویژگی‌های بارز این محصول صرفه جویی در مصرف برق با بهره گیری از فناوری اینورتر است که با توانایی راه‌اندازی آرام دور کمپرسور یا موتور کولرگازی، مصرف انرژی را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد؛ کولر گازی اینورتر هیوندای دارای رده انرژی A می باشد.

بصورت تقریبی و صرفاً برای آپارتمان‌های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف ۲٫۸ متر، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از روشنایی شدید یا تجهیزات الکتریکی پرمصرف و همچنین بدون نمای شیشه یا ضلع شیشه ای خصوصاً در سمت غرب فضای مورد نظر ارائه گردیده است.

کولرگازی ها و اسپلیت ها در حالت کلی بر دونوع می باشند. نوع اول کولرهای گازی و اسپلیت معمولی هستند. و نوع دوم کولرهای گازی و اسپلیت اینورتر می باشند. که از نظر شکل ظاهری دقیقا شبیه هم بوده و مکانیزم عملکرد هر دو یکسان می باشد. ولی کولرهای گازی اینورتر مصرف برقی پایین تری نسبت به کولرهای گازی معمولی دارند.

هنگامی که برای خرید کولرگازی در کرج در فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج اقدام می کنید اولین نکته که حائز اهمیت می باشد. داشتن کارت گارانتی معتبر مربوط به محصول مورد نظر شما است. زیرا گویای ارائه خدمات و نحوه آن برای پس از فروش محصول مورد نظر می باشد. و همچنین نشانگر اصل بودن کولرگازی شماست.
همچنین در این مورد وظیفه فروشنده کولرگازی ثبت دقیق زمان و نام شرکت گارانتی کننده می باشد.

کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی اسپیلت

فروش اسپلیت در کرج : کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم می‌شود. یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور آن است. تا بتواند در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌ کارگیری شود. البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص می‌ دهد.

نمایندگی کولرگازی کرج

رضا سرویس یکی از نمایندگی های خوب و معتبر برای انواع پکیج و کولرگازی در کرج می باشد. با متخصصان مجرب خود خدمات بسیار مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. مانند فروش کولر گازی کم مصرف در کرج
مجموعه ما به صورت ۲۴ ساعته در تمام روز های هفته آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. متخصصین مجموعه ما کاملا مسلط به نصب انواع برند های کولر گازی و اسپیلت، تعمیر و سرویس ان ها می باشد. از مورد اطمینان ترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج مجموعه حرفه ای رضا سرویس می باشد.

انواع برندهای فروش کولر گازی کرج 

کولر گازی جنرال ، کولر گازی ال جی ،کولر گازی اجنرال ،کولر گازی پاناسونیک، کولر گازی سامسونگ ، کولر گازی هایسنس،کولر گازی ویرپول ، کولر گازی هایر ، کولر گازی دوو ، کولر گازی ایران رادیاتور، کولر گازی بوش ، کولر گازی گری ، کولر گازی زانتی ، کولر گازی فوجی ،

مدل کولر گازی هیوندای با استفاده از گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری تامین کننده سرمایش و گرمایش محیط زندگی و کار شما در طول سال می باشد. کولر گازی اینورتر هیوندای مدل ۹۰۰۰ سازگار با شرایط اقلیمی معتدل و گرمسیری طراحی و تولید می گردد.

از ویژگی‌های بارز این محصول صرفه جویی در مصرف برق با بهره گیری از فناوری اینورتر است که با توانایی راه‌اندازی آرام دور کمپرسور یا موتور کولرگازی، مصرف انرژی را تا میزان قابل توجهی کاهش می دهد؛ کولر گازی اینورتر هیوندای دارای رده انرژی A می باشد.

این پست توصیه می شود

نظرات