فروش کولرگازی کرج

فروش کولرگازی کرج

فروش کولرگازی کرج و بهترین شرکت فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج شرکت رضا سرویس می باشد. برای خرید انواع اسپلیت و کولر گازی و انواع پکیج می توانید به رضا سرویس یکی از بهترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج می باشد مراجعه کنید.

کولر گازی اسپلیت : کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم می‌شود. یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور آن است. تا بتواند در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌ کارگیری شود. البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص می‌ دهد.

کولرگازی اسپیلت شامل اجزای زیر است:

کمپرسور

شیر انبساط

کندانسور

لوله مویین

اواپراتور

کار اصلی کولر گازی چیست؟

کار اصلی کولر گازی این است که با توجه به فرآیندی که در سیستم  خنک کننده کولر گازی اتفاق می‌افتد، هوای اطراف خود را باتبخیر مایع آن به هوایی خنک تبدیل کند. کولر گازی رضا سرویس با داشتن موتوری فوق العاده قوی و کیفیتی عالی محیطی ایده آل و خنک را برای شما ایجاد می‌کند. فروشگاه کولرگازی رضا سرویس در کرج است که بهترین خدمات در زمینه فروش و تعمیر کولر گازی در کرج برای شما دارد.

فروش کولرگازی کرج

نمایندگی رضا سرویس

رضا سرویس یکی از نمایندگی های خوب و معتبر برای انواع پکیج و کولرگازی در کرج می باشد. با متخصصان مجرب خود خدمات بسیار مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. مانند فروش کولر گازی کم مصرف در کرج و  نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش به فرایندهای مختلفی اشاره می کند. که باعث می شود. مشتریان از محصولات و خدمات فروشگاه کولر گازی و فروش اسپلیت در کرج رضایت کافی را داشته باشند. نیاز های مشتریان بایستی برآورده شود. رضایت مشتری از محصول یا کالا نقش مهمی در ترویج محصولات و خدمات سرویس دهندگان این موضوع دارد.
موضوع ارائه خدمات کاملا به درخواست‌ ها و انتظارات مشتری بوده. و مقایسه‌ ی خدمات فروشنده مد نظر شما با سایر فروشندگان است.

انواع کولر گازی

کولر های گازی انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن می یپردازیم:

  • کولر گازی مولتی وی یا چند شعبه
    ابن کولر یک فاز و سه فاز تولید شده. و در ظرفیت های ۳۸۰۰۰ به بالا تولید می شود.
  •  کولر گازی کانالی یا داکتی
    در این نوع کولر گازی امکان دارد سیستم گرمایشی به شکل کویل آب گرم باشد.
  • پنجره ای یا یک تکه
  • قابل حمل  (پرتابل)
  • ایستاده 
  • سقفی
فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج

نمایندگی فروش کولرگازی کرج

از آن جایی که نمایندگی کولر گازی کرج رضا سرویس انواع مدل‌های کولر گازی را به فروش می‌رساند، کارشناسان با توجه به نیاز و بودجه شما و متناسب با آن بهترین مدل کولر گازی را در هر برندی که مد نظر شما است به شما معرفی می‌کنند. پس نگران قیمت این دستگاه نباشید زیرا تنوع کولر گازی در نمایندگی فروش کولرگازی کرج به حدی بالاست که می‌توانید متناسب با پولی که دارید یک کولر گازی خوب خرییداری کنید. رضا سرویس از نمایندگی های معتبر فروش کولرگازی کرج می باشد.

فروش اسپلیت در کرج

فروش کولر گازی اسپلیت کرج و مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) و یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج حتی نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و نمایندگی فروش کولر گازی کم مصرف در کرج می پردازیم.

کولر گازی ها و اسپلیت ها در حالت کلی بر دونوع می باشند. نوع اول کولر های گازی و اسپلیت معمولی هستند. و نوع دوم کولر های گازی و اسپلیت اینورتر می باشند. که از نظر شکل ظاهری دقیقا شبیه هم بوده و مکانیزم عملکرد هر دو یکسان می باشد. ولی کولرهای گازی اینورتر مصرف برقی پایین تری نسبت به کولرهای گازی معمولی دارند.

این پست توصیه می شود

نظرات