نمایندگی پکیج ایران رادیاتور کرج

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور کرج:

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور کرج و نمایندگی کولر گازی کرج و فروش کولر گازی اسپلیت کرج با رضا سرویس در خدمت شما هستیم.

ایران رادیاتور ، یکی از بزرگ ترین تولید کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی است. تولید کننده پکیج شوفاژ های دیواری و انواع مشعل (خانگی و صنعتی) در خاورمیانه است. با تلاش و پشتکار بیش سه هزار نفر از دوره متخصصان ، کارگران و همینطور توزیع کنندگان خوشنام و پشت کار مدیران بهترین تولید کننده داخلی نیز شناخته شده است.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور کرج سوال اینست که پکیج دیواری چگونه کار خود را انجام می دهد؟

زمانی که شما مشتریان شیر آب گرم را باز می‌کنید یک سنسور وجود دارد که جریان آب را متوجه می شود. جرقه‌زن مشعل را روشن می شود و مبدل حرارتی آب جاری را گرم تر می‌کند. بعضی از پکیج‌ها یک مبدل حرارتی دومی دارند که  با کمک گرمای گاز خروجی آب ورودی را کمی گرم می‌کنند.

وظیفه ترموستات اینست که میزان گازی که به مشعل وارد می شود را کنترل می‌کند. تا دمای گاز پیش تعیین شده حفظ شود.

سیستم کنترل چیست و چه وظیفه ای دارد؟

در بیشتر آبگرم کن ها که بدون مخزن (پکیج) هستند یک واحد کنترل الکترونیکی (ECU) قرار دارد.

واحد ECU همه کارهای آبگرم‌کن شامل کنترل دما، جرقه، جریان گاز و مدولاسیون را کنترل می‌کند. و همینطور مسئول ایمنی است. با یک سنسور آتش و قطع کن خودکار گاز که هنگامی که مشکلی وجود دارد عمل می‌کند.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج با رضاسرویس

شروع کار

وقتی شما شیر آب را هرجای خانه باز می‌کنید. سنسور جریان آب که به ECU متصل است. و جریان آب را تشخیص می دهد. و پروسه‌ی گرم کردن آب آغاز می‌شود. سنسورهای جدیدتر، حداقل جریان را هم متوجه می‌شوند.

بعضی از مدل‌های پکیج ایران رادیاتور دارای فن های آتش سوزی هستند. که هوا را برای پروسه‌ی احتراق به داخل می‌کشند. در همین لحظه، ECU جریان گاز را باز می کند. و جرقه‌ زن را روشن می‌کند.

جرقه‌زن ها تا زمانی که سنسور شعله، آتش را تشخیص می دهد، جرقه می‌زند. در مواقعی که مشعل پکیج در عرض چند ثانیه‌ی کم روشن نشود. ECU جریان گاز را برای جلوگیری از انباشتگی ناامن گاز قطع می‌کند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج (رضا سرویس) در خدمت شماست.

گرم کردن آب

مشعل های گاز گرما در زمان عبور آب به مبدل حرارتی  اعمال می‌کند. به این دلیل که که آب از یک مسیر مارپیچی عبور می‌کند. آب بالاترین گرمای ممکن را از دیواره‌ های مبدل دریافت می‌کند.

بعضی از انواع پکیج ها یک مبدل حرارتی دومی دارند که وظیفه آن برای پیش-گرم کردن آب است که از گرمای ناشی از گازهای خروجی مشعل مورد استفاده قرار می گیرد.

کنترل دما توسط پکیج ایران رادیاتور

بیشتر پکیج‌ها دارای بیشترین دمای از پیش تنظیم شده در کارخانه ها هستند.

این یک احتیاط ایمنی است که  جلوگیری از حوادث متفرقه را شامل می شود. ۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد برای مصارف خانگی معمول است.

جریان و دمای آب ورودی ، می‌تواند متفاوت باشد. ECU حد و حدود گاز مشعل را با کم و زیاد کردن تنظیم و متعادل  می‌کند. این متعدل کردن میزان گاز و شدت شعله باعث ثابت نگه داشتن ذمای آب می شود. این کارکرد وابسته به دمای آب ورودی و آب خروجی از مبدل است.

بعضی از مدل‌های پکیج ایران رادیاتور دارای کنترلر دمایی هستند. که به کاربر اجازه‌ی تنظیم دمای مینیمم از پیش تنظیم شده‌ی کارخانه‌ای را می‌دهد.

این کنترلرها می‌توانند یا روی خود پکیج باشند. و یا دورتر از پکیج به صورت باسیم (مثلاً در آشپزخانه، اتاق یا حمام) به آن متصل باشند. حتی بعضی‌ها به صورت بی‌سیم هستند. و دارای آپ‌های مخصوص که امکان کنترل با گوشی‌های هوشمند را می‌دهد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور کرج منبع تغذیه

برای جرقه زدن فندکها، به منظور روشن کردن گاز، واحد پکیج به برق خانه وصل می‌شود. همچنین بعضی پکیج‌ها دارای توربین هستند. که می‌تواند از جریان آب ورودی برق تولید کرده و استفاده کند. حتی بعضی پکیج‌ها از یک باتری استفاده می‌کنند.

پکیج‌های دارای توربین یا باطری نسبت به مدل‌های دیگر این فایده را دارند. که در مواقعی که برق قطع باشد می‌توانند کار کنند. و منزلتان آب گرم خواهید داشت.

شماره های تماس با رضا سرویس برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تمامی نقاط کرج:

۰۹۱۲۵۶۴۲۸۰۷

۰۹۳۸۱۵۷۶۳۸۳

۰۲۶۳۲۲۵۱۰۴۶

۰۲۶۳۲۲۳۴۰۰۲

۰۲۶۳۲۲۰۸۱۷۶

۰۲۶۳۲۲۴۱۲۳۱

۰۹۱۲۳۱۳۱۱۷۵

این پست توصیه می شود

نظرات