تعمیر رله برد پکیج کرج

توسط
در تعمیر پکیج

تعمیر رله برد پکیج کرج:

تعمیر رله برد پکیج در کرج با رضا سرویس

خرید رله برد پکیج در کرج از فروشگاه رضاسرویس – تعمیر رله برد پکیج درکرج توسط نمایندگی رضاسرویس

دراین روزها پکیج های دیواری به یکی از ضروریات اصلی هر خانه ای تبدیل شده اند .

پکیج  دستگاهی جمع و جور وظیفه ی سیستم گرمایش و آب گرم منزل شما رو تامین میکند و همچنین اهمیتی پیدا کرده است که حتی فکراینکه یک روز ذره ای ایراد در آنها خسته کننده است ؛ فکرکنید بخواهید با آب سرد دوش بگیرید یااینکه در زمستان منزل خود را بدون شوفاژ  تجربه کنید!

طریقه انجام کار  پکیج ترکیبی از آب و برق و گاز است ؛ پس در هنگام خرابی پکیج اگه تخصص و تجربه ای در تعمیرات ندارید ،خودتان تعمیر نکنید با یه فرد متخصص مشورت کنید!

بیشتر مطالعه کنید:فروش برد پکیج ایران رادیاتور کرج

همه پکیج های مدرن امروزی دارای برد الکترونیک هستند.

تمام قطعات داخل برد الکترونیک ممکن است به دو دلیل نوسان برق و کارکرد بسیار زیاد پکیج، دچار ایراد شوند.

زمان  خراب شدن برد پکیج شما دو راه دارید. یکی این که یک برد نو از نمایندگی تعمیر پکیج رضاسرویس تهیه کنید و  هم این که برد را برای تعمیر به تعمیرکار متخصص بسپارید. مطمئنا هزینه خرید برد پکیج بسیاربیشتراز تعمیر پکیج است پس مشورت با رضاسرویس مقرون به صرفه برای شما.

بیشتر مطالعه کنید:تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور کرج

تعمیر رله برد پکیج کرج – رله فن پکیج :

اگر شما دوستان به صدای پکیج توجه کرده باشید متوجه میشوید که فن پکیج یکسره در حال روشن و خاموش شدن است رله فن پکیج مثل یک کلید وظیفه روشن و خاموش کردن فن را انجام می دهد.

بیشترین مشکلی که  برای برد پکیج پیش میاید، خراب شدن رله فن پکیج است.

خرید رله پکیج از نمایندگی رضاسرویس

رله فن پکیج ، قطعه ای است که باعث می شود فن روشن شود در نتیجه اگر رله فن دچار ایراد باشد، یا فن همیشه روشن میماند و یا این که هیچوقت روشن نمیشود.

رله فن در انواع پکیج به دو صورت ممکن است دچار ایراد شود. اگر رله طولانی مدت کار کند، سرش خال میزند.

خال زدن رله فن پکیج موجب میشود که کانکتور های آن به همدیگر جوش بخورند و فن همیشه روشن باشد.

ایراد دوم رله فن وقتی اتفاق می افتد که سر کانکتور ها سیاه باشد و رله نتواند وصل کند. در این صورت فن اصلا شروع به کار نمیکند .

هر یک از برد های پکیج ایران رادیاتور و پکیج بوتان جای مشخصی برای رله فن دارند.

بیشتر مطالعه کنید:تعمیر مدار برد پکیج در کرج

خرید رله پکیج  باقیمت مناسب / انواع رله پکیج در نمایندگی رضاسرویس

راه دیگر پیدا کردن رله فن استفاده از اهم متر است.

لطفا اهم متر را روی حالت بیزر قرار بدهید و کانکتور های آن را روی کانکتور نول فن و رله ها جابجا کنید. رله ای که به نول فن وصل است همان رله فن است.

تعمیر رله برد پکیج : ایراد در فن پکیج:

ممکن است هنگامی که تعمیر پکیج انجام می دهید متوجه شوید که فن از کار افتاده است .

برای این که مطمئن شوید فن دچار سوختگی است، میتوانید آن را مستقیما به برق ۲۲۰ ولت وصل کنید. اگر فن پکیج با برق ۲۲۰ ولت کار کرد یعنی سالم است و پکیج شما نیاز به تعویض رله فن پکیج دارد.

بیشتر مطالعه کنید:فروش برد پکیج بوتان در کرج

تعمیرات رله پکیج  در تمام نقاط کرج توسط رضا سرویس:

تعمیرات رله پکیج در خیابان برغان*تعمیرات رله پکیج درکرج*تعمیرات رله پکیج در آق تپه*تعمیرات رله پکیج درحسین آباد*تعمیرات رله پکیج در ساسانی*تعمیرات رله پکیج در ایرانشرق*تعمیرات رله پکیج در باهنر*تعمیرات رله پکیج در بایکان*تعمیرات رله پکیج در حصارک بالا*تعمیرات رله پکیج در کارمندان شمالی* تعمیرات رله پکیج در زمین انصاری*تعمیرات رله پکیج در گلستان*تعمیرات رله پکیج در گلستانک*تعمیرات رله پکیج در میدان سپاه*تعمیرات رله پکیج درگرم زمین*

تعمیرات رله پکیج در گوهردشت*تعمیرات رله پکیج در مهرشهر*تعمیرات رله پکیج در باغستان*تعمیرات رله پکیج در محمدشهر*تعمیرات رله پکیج در شهرک چمران*تعمیرات رله پکیج در شهرک طلائیه*تعمیرات رله پکیج در ماهدشت*تعمیرات رله پکیج در مردآباد*تعمیرات رله پکیج در عباس آباد*تعمیرات رله پکیج در خیابان حافظ*تعمیرات رله پکیج درمشکین دشت*تعمیرات رله پکیج در میدان تره بار*تعمیرات رله پکیج در طالقانی*تعمیرات رله پکیج شهدا*تعمیرات رله پکیج در میدان کرج*تعمیرات رله پکیج درعباس آباد*

 

بیشتر مطالعه کنید:خریدپکیج بوتان در کرج

این پست توصیه می شود

نظرات