فروش برد پکیج ایران رادیاتور کرج

فروش برد پکیج ایران رادیاتور کرج :

فروش برد پکیج ایران رادیاتور کرج ،با رضا سرویس.

خدمات ایران رادیاتور در کرج:

خدمات  ایران رادیاتور رضا سرویس در کرج شامل تمامی خدمات مربوط به فروش  پکیج و برد آن می باشد و همچنین خدمات پس از فروش محصولات ایران رادیاتور را شامل می باشد. البته ارائه تمامی خدمات و حتی فروش محصولات اعم از پکیج ایران رادیاتور به صورت تخصصی تنها قابل اجرا برای یک نمایندگی معتبر ایران رادیاتور است. رضاسرویس با ارائه گواهی و کد اختصاصی معتبر آماده ی ارائه ی تمامی خدمات و فروش محصولات به شما مشتریان کرجی می باشد.

خدمات نمایندگی ایران رادیاتور رضاسرویس به صورت زیر است:

  1. نصب وتعمیر و راه اندازی تمامی محصولات ایران رادیاتور
  2. سرویس پکیج ایران رادیاتور و تمامی محصولات با قطعات اصل و فابریک
  3. تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور و در صورت نیاز تعویض قطعات
  4. فروش مستقیم تمامی  محصولات ایران رادیاتور در نمایندگی معتبر
  5. فرستادن تعمیرکار  ایران رادیاتور در محل برای پکیج ایران رادیاتور ، کولر گازی، شوفاژ و …
  6. و پشتیبانی همه خدمات از ابتدای فروش پکیج ایران رادیاتور و یا تعمیر و نصب پکیج 

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج – فروش برد پکیج ایران رادیاتور کرج:

تعمیر قطعات ایران رادیاتور خود را از هر نوع و مدلی که هستند به تیم مجرب و حرفه ای رضاسرویس ، تعمیرگاه مجاز ایران رادیاتور بسپارید. با سپردن پکیج دیواری ایران رادیاتور خود به تعمیرکارهای حرفه ای رضاسرویس با سال ها تجربه و شناخت کامل از محصولات ایران رادیاتور خیال شما از هر بابت راحت خواهد بود.

همراه داشتن ابزار تعمیر از ویژگی های تعمیرکاران مجاز رضاسرویس است که به شما تضمین تعمیری اساسی و حرفه ای برای پکیج ایران رادیاتور را می دهد.

فروش برد پکیج ایران رادیاتور کرج با رضا سرویس

استفاده از قطعات فابریک موضوعی است که حتی پس از تعمیر پکیج ایران رادیاتور هم تاثیراتی عالی در کارایی پکیج ایران رادیاتور دارد. نمایندگی ایران رادیاتور در کرج با تامین قطعات فابریک با قیمت های درستی احتمال چندین بار خراب شدن  پکیج ایران رادیاتور و تعمیرات متوالی را به حداقل رسانده است.

با تماس با تیم رضاسرویس به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج در اسرع وقت برای شما تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور میفرستیم و در سریع ترین زمان و پایین ترین قیمت تعمیرات پکیج ایران رادیاتور شما انجام می شود.

زمانیکه تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور به محل اعزام می گردد، ابتدا به عیب یابی پکیج ایران رادیاتور می پردازد. پس از تشخیص مشکل و عیب و نقص پکیج ایران رادیاتور، تعمیرکار به شما تمامی مشکلات و راه حل های رفع عیب پکیج ایران رادیاتور را شرح می دهد تا از میزان خرابی و حدود هزینه و قیمت تعمیرات پکیج ایران رادیاتور خود مطلع باشید. سپس با رضایت شما تعمیرکاران پکیج ایران رادیاتور اقدام به تعمیر پکیج ایران رادیاتور می کنند.

درخواست تعمیرکار رضا سرویس از نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در کرج برای شما دو مزیت دارد.

اولین مزایا این است که شما از تعمیرکار مخصوص برند خود پکیج استفاده کردید و در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما حل می شود.

دومین مورد ، از هزینه های اضافی جلوگیری میشود. چرا که اگر تعمیرکار پکیج متخصص رضاسرویس نباشد، پکیج شما خراب می شود.

در ادامه مطلب بعضی دیگر قطعات برد کنترل را برای شما آموزش می دهیم:

فیوز :

فیوز در برد کنترل پکیج ایران رادیاتور یک قطعه حفاظتی است که جایگاه آن در اولین نقطه ورود برق و به صورت سری در مدار برد قرار می‌گیرد، و وظیفه آن اینست که اگر جریان اضافی شدت گرفت قبل از اینکه از برد  عبور کند قبل از این که برد کنترل آسیب ببیند، فیوز بسوزد و اجازه عبور برق را ندهد.و اگر فیوز پکیج ایران رادیاتور شما سوخت اولین گام اینست که دلیل سوختن یا عبور آمپر اضافی را چک می کنیم و سپس بر طرف می کنیم.

سپس فیوز اصل و فابریکی را مطابق با مشخصات فیوز قبلی از دو ویژگی آمپر و ولتاژ جایگزین میکنیم.

رضاسرویس در خدمت شماست.با قطعات اصل و فابریک مربوط به برد الکترونیکی برد پکیج ایران رادیاتور شمارا تعمیر می کند.

ترانسفورماتور کاهنده چیست: این قطعه از برد پکیج ایران رادیاتور از دو عدد سیم‌پیچ تشکیل شده است که هر کدام از آنها دارای خروجی هستند و مقدار آن خروجی ۹ ولت و برای استفاده قطعه های الکتریکی و الکترونیکی به کار می‌رود.

در مواردی نیاز به برق ۹ ولت و در مواردی نیاز به ۱۸ ولت است که در صورت نیاز به برق ۱۸ ولت هر دو سیم‌پیچ به صورت سری وارد مدار الکتریکی پکیج ایران رادیاتور می‌شوند.

شماره های تماس با رضا سرویس برای تعمیربرد پکیج ایران رادیاتور در تمامی نقاط کرج:

۰۹۱۲۵۶۴۲۸۰۷

۰۹۳۸۱۵۷۶۳۸۳

۰۲۶۳۲۲۵۱۰۴۶

۰۲۶۳۲۲۳۴۰۰۲

۰۲۶۳۲۲۰۸۱۷۶

۰۲۶۳۲۲۴۱۲۳۱

۰۹۱۲۳۱۳۱۱۷۵

این پست توصیه می شود

نظرات