سرویس و تعمیر کولرگازی اسپلیت بویلر ۲۰۰۰ در کرج

سرویس و تعمیر کولرگازی اسپلیت بویلر ۲۰۰۰ در کرج

سرویس و تعمیر کولرگازی اسپلیت بویلر نسبت به کولر آبی کولرگازی و اسپلیت بویلر نسبت به کولر آبی دارای مزایای بیشتری است از جمله:

  • خنک کنندگی مطبوع تر
  • امکان تصفیه ی هوای داخلی و جذب ذرات و آلودگی  معلق در هوا
  • تأمین سریع دمای هوای دلخواه
  • قابلیت استفاده و بهره برداری در آب و هوای گرم و شرجی (مرطوب)
  • تأمین آسایش و رفاه بیشتر
  • عدم نیاز به مصرف صدها لیتر آب در هر روز
  • امکان تنظیم دمای هوای خنک خروجی
  • امکان تأمین گرمایش در مدل های خاص
  • عدم نیاز به اجرای کانال کشی حجیم کولرهای آبی
  • کارکرد بی صدا
  • طراحی شیک و زیبا می باشند.

تعمیر کولر گازی چگونه صورت می گیرد؟ کولر گازی سیستمی هوشمند و حساس می باشد که تعمیر آن بایستی در اولویت قرار گیرد. هدف از تعمیر کولر گازی آن است، این وسیله بتواند تا مدتها میهمان منزل شما باشد و با خرابی ناگهانی شما را به دردسر نیاندازد.

آیا کولرگازی اسپلیت بویلر واقعا کم مصرف هستند؟

کولرگازی یا اسپلیت بویلر، با توانایی راه اندازی آرام دور کمپرسور و یا موتور کولرگازی و اسپلیت بویلر دارای کمترین مصرف برق و با گرید انرژی A هستند. بدیهی است کولرگازی اسپلیت بویلر گرید B نسبت به گرید A دارای مصرف برق بیشتری می باشد ولی در هر حال از کولرگازی معمولی کم مصرف تر می باشند.

البته ناگفته نماند، تبلیغاتی که شرکت های وارد کننده کولرگازی بویلر مبنی بر کاهش مصرف برق ۶۰ درصدی در این کولرگازی ها دارند نه اثبات شده است و نه منطقی می باشد. برای سرویس کولرگازی اسپیلت بویلر و آموزش آن باید افراد حرفه ای و با تجربه وارد عمل گردند. آموزش سرویس کولرگازی اسپیلت بویلر یک کار کاملا تخصصی می باشد که انجام آن نباید توسط افراد آماتور انجام شود چون می تواند باعث صدمات زیادی به کولرگازی شده و گاهی به طور کل آن را از کار بیندازد.

سرویس و تعمیر کولرگازی اسپلیت بویلر 2000 در کرج
سرویس و تعمیر کولرگازی اسپلیت بویلر 2000 در کرج

فروش اسپلیت در کرج

فروش کولر گازی اسپلیت کرج و مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) و یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج حتی نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و نمایندگی فروش کولر گازی کم مصرف در کرج می پردازیم. بهترین شرکت فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج شرکت رضا سرویس می باشد. برای خرید انواع اسپلیت و کولر گازی و انواع پکیج می توانید به رضا سرویس یکی از بهترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج می باشد مراجعه کنید.

مرحله اول

برای تعمیر کولرگازی اسپلیت بویلر قبل از هر کاری ابتدا برق کولرگازی را قطع کنید تا خطری شما رو تهدید نکند و با خیال آسوده کارتان را ادامه دهید. برای قطع کردن برق کولرگازی بسته به نوع کولر دو راه دارید

  1. دوشاخه کولرگازی را کنار پنل از برق بکشید
  2. فیوز برق کولر گازی را از جعبه‌فیوزی که معمولاً داخل آشپزخانه و یا کنار درب ورودی می باشد رو قطع نمایید.

مرحله دوم

در این مرحله باید سرویس پنل داخلی کولرگازی را انجام دهید برای این کار اول باید قاب جلویی پنل را باز کنید و دو عدد فیلتر آن را بیرون کشیده و با استفاده از فشار آب آن را تمیز بشویید به گونه ای که خاک و گرد و غباری روی آن باقی نماند.

شما بعدازاین کار باید سنسور کولرگازی بویلر را بیرون کشیده و تمیز نمایید و در جای خودش برگردانید. این سنسور وظیفه‌ی چک کردن دمای محیط  را دارد و به برد فرمان روشن و خاموش شدن خودکار کولرگازی را می‌ دهد. اگر این سنسور کثیف باشد به علت فرمان اشتباه به برد در سیستم شما اختلال ایجاد می‌شود.

در تعمیر کولر گازی استفاده از قطعات اصلی و نیروی متخصص بسیار اهمیت دارد در غیر این صورت علاوه بر افزایش هزینه، از کیفیت کولرگازی یا اسپلیت شما کاسته می شود.پس دقت داشته باشید که تعمیرات خود رابه دست نیروی متخصص در این زمینه سپرده تا کیفیت کار را تجربه کنید.

تهویه هوا با اسپلیت

تنفس هوای مطبوع در واقع همان تهویه هوا چه در روزهای سرد سال و چه در روزهای گرم تابستان نیاز طبیعی همه ‌ما است. برای این کار استفاده از انواع کولرگازی و اسپیلت به شما عزیزان پیشنهاد می‌شود. دستگاه ‌های تهویه و خنک ‌کننده مانند کولر گازی بعلاوه بر اینکه هوای مناسب فضای خانه و محیط کار را تأمین می‌کنند، مانع از افزایش مصرف آب و گاز در خانواده ها می شود.

این پست توصیه می شود

نظرات