نمایندگی کولرگازی گالانز

نمایندگی کولرگازی گالانز

نمایندگی کولرگازی گالانز ، در چند دهه اخیر، به علت های زیادی از جمله کارایی بالا کولرگازی، رفته رفته جای کولر آبی را در بین مردم گرفته اند و از بالایی برخوردار شده اند. این دستگاه تهویه و خنک کننده هوا محیط، امروزه به یکی از لوازم اساسی منزل ما تبدیل شده می باشند، مخصوصا در فصل گرم تابستان! با این حال، متاسفانه خیلی از افراد تا رسیدن مجدد فصل تابستان ، از کولر گازی خود غافل می شوند و به فکر سرویس کولرگازی خود نمی افتند.

این شرکت توانست با به کار بردن فن آوری های روز دنیا، کولر گازی های اسپلیت متنوعی را به بازار عرضه کند کولر گازی های جدید گالانز که دارای عملکرد سرمایشی- گرمایشی می باشد، و هدف این شرکت فراهم کردن محیطی راحت و دلپذیر  برای استفاده کنندگان از کولر گازی و ثابت نگه داشتن هوای داخل اتاق بوده است

فروش کولر گازی اسپلیت کرج و مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) و یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج حتی نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و نمایندگی فروش کولر گازی کم مصرف در کرج می پردازیم.

سرویس کولر گازی گالانز

به گفته ی متخصصان نمایندگی تعمیرات کولرگازی گالانز،به ازای هر سالی که از کولرگازی گالانز خود استفاده کنید ولی سرویس آن را انجام ندهید، به میزان پنج درصد کارایی دستگاه افت می کند. این میزان بعد از گذشت چند سال، می تواند به صورتی بسیار زیاد کارایی دستگاه را کاهش دهد. مواردی که در فرآیند سرویس اسپلیت و کولرگازی گالانز توسط تعمیرکاران متخصص انجام می شود، عبارتند از:

  • فیلترها

حتی اگر سرویس کولرگازی گالانز خود را بطور سالانه انجام می دهید. مواردی وجود دارند که می توانید خودتان نیز آنها را انجام دهید تا از عملکرد متناسب و بهینه دستگاه تان مطمئن گردید. فیلتر هوا یکی از این موارد می باشد. جهت جلوگیری از افت عملکرد و کارایی کولرگازی، فیلتر هوا باید هر دو هفته یکبار خارج شده و تمیز شود.

فیلترهوای متنوعی وجود دارد و برحسب میزان استفاده از دستگاه و موارد دیگر، مقدار گرد و خاکی که می تواند در این فیلتر به جا مانده و موجب گرفتگی فیلترها شود، متفاوت می باشد. بعضی از فیلترها قابلیت تمیز شدن و استفاده دوباره را دارند و برخی دیگر را باید هرچند وقت یکبار تعویض کرد. در صورتی که هر دو هفته یکبار فیلترهای هوا را تعویض نکنید. حداقل بصورت ماهانه اینکار را انجام بدهید!

نمایندگی سرویس کولرگازی سانیو در کرج
  • کویل یا لوله

سیستم های دارای دو کویل می باشد که بر اثر تجمع و نشست گرد و غبار بر روی آنها، دمای کویل ها می تواند افزایش یافته و داغ شوند. این کویل ها به ترتیب کویل اواپراتور و کویل کندانسور کولر گازی هستند که باید بصورت مداوم و مرتب سرویس شوند. در صورتی که این سرویس مداوم اتفاق نیوفتد، کارایی کلی سیستم افت می کند.

  • فین ها

کویل به وسیله فین های آلومینیومی که بسیار شکننده و حساس اند، پوشیده می شوند. به منظور جلوگیری ازخم نشدن فین ها و مسدود نشدن جریان هوا، سرویس مرتب بر روی آنها لازم می باشد. این کار می تواند آنها را در موقعیت اصلی خود حفظ نموده به صورتی که جلوی کار نباشند.

  • کمپرسورها

زمانی که کمپرسور بیش از حد ممکن گرم می شود و یا داغ می کند، عواقب بدی می تواند به همراه خود داشته باشد. با سرویس کولر گازی گالانز به صورت منظم، می توان از این مشکلات جلوگیری نمود.

بهترین شرکت فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج و فروش اسپلیت در کرج شرکت رضا سرویس می باشد. برای خرید انواع اسپلیت و کولر گازی و انواع پکیج می توانید به رضا سرویس یکی از بهترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج می باشد مراجعه کنید.

کولر گازی گالانز، توسط یک برند چینی تولید شده است. به همین خاطر می توان مرکز و مبدا تولید آن را کشور چینی دانست. به همین خاطر کولر گازی گالانز ساخت کشور چین است. اما برند گالانز، به عنوان یک برند چینی موفق در بین مصرف کنندگان شناخته شده است و بسته به نیازهای روز کاربران، محصولات خود را طراحی و تولید می نماید.

این پست توصیه می شود

نظرات