نمایندگی فروش کولرگازی بوتان در کرج

نمایندگی فروش کولرگازی بوتان در کرج

نمایندگی فروش کولرگازی بوتان در کرج یک مرجع تخصصی فروش تجهیزات منزل است که شما عزیزان می توانید با حضور در آن و صرف کردن مدت زمانی کم، با توجه به ویژگی هایی که مدنظر شما است. و بودجه اختصاصی، دستگاه مورد نظر خودتان را سفارش دهید و تهیه کنید. فروش کولر گازی اسپلیت کرج و فروش اسپلیت در کرج مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) و یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج حتی نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و نمایندگی فروش کولر گازی کم مصرف در کرج می پردازیم.

کولرگازی های عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند. از این جهت کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خریدن این دستگاه، با خریدار همراه می شوند و تمامی عملیات مورد نیاز برای نصب و راه‌اندازی آن را انجام می دهند. و همچنین بهترین شرکت فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج شرکت رضا سرویس می باشد. برای خرید انواع اسپلیت و کولر گازی و انواع پکیج می توانید به رضا سرویس یکی از بهترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج می باشد مراجعه کنید.

همانگونه که مشاهده می کنید رضا سرویس  تمامی مناطق کرج(چهارصد دستگاه،کمالشهر،ماهدشت،محمد شهر،فردیس،عظیمیه،بلوار ارم، حسن آباد،شهرک وحدت و …) را پوشش داده و ساپورت می کند.

این پشتیبانی به صورت همه روزه در طول هفته و در ساعت کاری مشخص انجام شده و از بهترین و مجرب ترین نصاب ها،سرویسکاران و تعمیرکاران در این امر استفاده می شود.

 محصولات مختلف بوتان بوتان

  • پکیج شوفاژ دیواری
  • آبگرمکن دیواری
  • رادیاتور آلومینیومی
  • حوله خشک کن فولادی
  • کولرگازی و اسپلیت

نمایندگی تعمیر و خرید و فروش کولرگازی بوتان درکرج تمامی مدل های هر یک از این محصولات را در فروشگاه خود ارائه می دهد.

تعمیر کولرگازی سامسونگ

کولر گازی اسپلیت از دو واحد مجزا ساخته می‌ شود، یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که در خارج از ساختمان نصب می‌ گردد. و یونیت داخلی که واحد تبخیر (اواپراتور) در آن جای دارد در داخل ساختمان جای می‌ گیرد. یونیت خارجی و یونیت یا پنل داخلی توسط دو لولهٔ مسی یا آلومینیومی به همدیگر مرتبط هستند. لولهٔ باریکتر گاز سرد را از یونیت بالا به یونیت داخلی منتقل می‌ کند.

کولرگازی بوتان از دستگاه‌ های تهویه هوای قدیمی و با کیفیت عرضه‌ شده در بازار است. که می‌تواند در دو حالت سرمایش و گرمایش استفاده شود. این دستگاه مانند تمامی کولرگازی‌ های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود.

رضا سرویس نمایندگی فروش و تعمیرات تخصصی بوتان در کرج

قیمت مناسب همراه با خدمات عالی جز اولین خواسته های هر مصرف کننده ای می باشد. در موارد مختلف شاهد بدقولی تعمیرکار، استفاده از قطعات تقلبی و خراب و یا گرفتن کارمزدهای گزاف و بسیار بالا بوده ایم که علاوه بر حل نشدن مشکل کولرگازی و یا وسایل منزل ،باعث بدبین شدن مشتری نسبت به سرویس دهندگان دیگر می شود.

با وجود نمایندگی رضاسرویس در تمام مناطق استان البرز و خدمات متنوعی که برای کولرگازی و اسپلیت بوتان ارائه می دهد، تمام این موارد قابل اجتناب می باشد.

کالای منزل شما هر یک از محصولات بوتان(کولرگازی و اسپلیت،پکیج،آب گرمکن) که باشد. و یا  قصد خرید هر وسیله را که داشته باشید، بی هیچ شکی درخواست شما در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین هزینه در نمایندگی فروش کولرگازی بوتان در کرج پاسخ داده خواهد شد.

نسل جدید کولرهای گازی یا اسپلیت‌ها، کولر های اینورتر می‌ باشد. که ممکن است مردم به کولرهای گازی اینورتر کولرهای گازی کم مصرف نیز بگویند. اینورتر یا مبدل برقدستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می‌کند. جریان متناوب تبدیل شده می‌ توانند بر اساس نیاز در هر ولتاژ و فرکانسی باشد که به وسیلهٔ ترانسفورماتور های مناسب و مدار ها کنترل می‌ شود.

این پست توصیه می شود

نظرات