کولر گازی اسپلیت و نحوه عملکرد آن

سرویس کولرگازی در کرج

سرویس کولرگازی در کرج ، اصطلاحات کولر گازی را با در مقاله زیر می توانید مشاهده نمایید.

کمپرسور یا فشرده ساز : برای فشرده کردن سیالات تراکم پذیر به کار می‌رود. در برخی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات، کمپرسورها وسایلی هستند که توسط آن‌ها هوا فشرده شده و سپس به سمت قسمت احتراق فرستاده می‌شود.

قطعات کولرگازی :

کندانسور یا خنک کننده کولر گازی

وسیله یا واحدی است که وظیفه خنک‌سازی سیال ( گازها  ) و عمدتاً تبدیل بخار به مایع را بر عهده دارد که از لوله‌های معمولا مسی طویل جهت خنک سازی استفاده می‌گردد .

فن خنک کننده در کولر گازی

فن خنک کننده که یک پروانه خنک کننده می‌باشد که در حالت سرما سازی گرمای ایجاد شده را از لوله‌های مسی می‌گیرد . این فن در موتور کولرقرار می‌گیرد.

 لوله موئین

لوله موئین به عنوان کنترل کننده‌های جریان مبرد در سیستم‌های خنک کننده استفاده  می‌گردد.

ساده‌ترین وسیله برای کنترل جریان مایع مبرد لوله موئین می‌باشد که در اغلب سیستم‌های تبرید کوچک بکار می‌رود. مقدار افت فشار وجریان مایع مبرد بستگی به طول لوله موئین و قطر داخلی آن دارد و معمولا طول لوله موئین از یک متر تا شش متر می‌باشد. بارزترین عیب لوله موئین در این است که پس از انتخاب قطر و طول لوله دیگر نمی‌تواند.

تعویض کمپرسور کولرگازی با خدمات رضا سرویس ارائه می‌شود.

از کمپرسورها برای فشرده کردن گازها استفاده می‌شود. در حقیقت کمپرسورها وسایلی هستند که با صرف انرژی مکانیکی، سیال را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آنرا فشرده می‌سازند. در اثر این عملیات، دمای گازی که فشرده می‌شود نیز افزایش می‌یابد. معمولاً گاز پر فشار خروجی از کمپرسورها را از یک سیستم خنک‌کننده عبور می‌دهند تا دمای گاز دوباره به حد معمولی بازگردد.

فروش کولر گازی کرج ما در مجموعه رضا سرویس فروشگاه کولر گازی در کرج با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی الجی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) در کرج می پردازیم. رضا سرویس یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج می باشد مانند نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و …

سرویس کولر گازی در کرج
فروش کولرگازی کم مصرف در کرج

فروش اسپلیت کرج

کولر گازی اسپلیت وسیله ای است که با تبدیل گاز به مایع و سپس مایع به گاز تولید سرما می‌کند (گرما را می‌گیرد). کولر گازی را ویلیس کریر در سال ۱۹۰۲ میلادی اختراع کرد. کولرگازی اسپلیت که از دوکلمه کولر و گازی تشکیل شده است. که خود کلمه کولر از  cooler و گازی هم از gas برگرفته شده است. کلمه cooler به معنی خنک کننده حالا هر وسیله‌ای که باشد. با ترکیب گاز به آن کولر گازی می‌گویند. در تعریف کولرگازی در زبان انگلیسی که به آن air conditioning گویند. که از ترکیب air به معنی هوا  و conditioning به معنی تهویه است. و ترکیب این دوکلمه به معنای کولرگازی می‌ باشد.

کولرگازی اسپلیت از نظر کارکرد با کولرها تفاوت اساسی دارند، اما در کل هر دو برای خنک کنندگی بکار می‌روند. مبنای کولرگازی بر اساس گازی که در داخل آن رد و بدل می‌شود است. در صورت نیاز به تعمیرات و سرویس کولرگازی و اسپلیت  در کرج با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروش کولر گازی اسپلیت کرج

برای انتخاب اسپیلت دیواری مناسب و فروش کولر گازی کم مصرف در کرج جهت سرمایش و گرمایش محیط مورد نظر لازم است. که میزان متراژ محیط و تعداد اتاق های محیط را در نظر داشته باشید. و با توجه به آن ظرفیت اسپیلت را انتخاب نمایید. جدول محاسبه ظرفیت بر اساس متراژ محیط در صفحه اصلی کولر گازی درج شده است. به کمک آن می توانید اسپیلت مناسب را انتخاب نمایید.

کولرهای داکت اسپلیت به کولرهای کانالی معروف هستند. در دنیایی که فناوری حرف اول را می‌زند باید تمام تجهیزات با فناوری‌های نوین تولید شوند. کولرهای گازی داکت اسپلیت نیز یکی از انواع کولرهای گازی اسپلیت است که بسیار پرکاربرد می‌باشد.

بهترین نوع کولرهای گازی در مدل اسپلیت همین داکت اسپلیت می‌باشد. حتماً خیلی از شما شنیده اید بهترین کولر گازی مدل اینورتر است چرا که علاوه بر مصرف انرژی کم اما بازدهی بسیار بالا دارد و سر و صدای دستگاه به نسبت دیگر مدل‌های کولر گازی بسیار کم صدا هستند.

کولر گازی اسپلیت دارای مشخصات و مزایای انحصاری این شرکت می باشد که راندمان و بازدهی این دستگاه را به شکل ویژه ای بالا برده است. از مهمترین سیستم ها و حالتهایی که برای این سیستم در نظر گرفته اند می توان به مواردی همچون حالت SLEEP اشاره نمود. که شرایط را برای یک خواب عمیق و دلپذیر آماده می کند. هچنین وجود گزینه دیگر مانند حالت توربو بر روی کنترل دستگاه مصرف کننده را قادر ساخته است در موارد نیاز ضروری به تامین سرمایش و گرمایش از این حالت بهره ببرد.

این پست توصیه می شود

نظرات