دلایل عملکرد نادرست کولرگازی اسپلیت

تعمیر انواع کولرگازی در کرج

تعمیر انواع کولرگازی در کرج

اگر شما هم با یخ زدن کولر‌گازی مواجه شده باشید که در فصل سرما و زمستان کندانسور یا پنل بیرونی کولر‌گازی شما به شدت یخ بسته باشد و لایه‌ای از یخ در پشت یا کناره‌های کندانسور چسبیده باشد.

کولر گازی اسپلیت دارای مشخصات و مزایای انحصاری این شرکت می باشد که راندمان و بازدهی این دستگاه را به شکل ویژه ای بالا برده است. از مهمترین سیستم ها و حالتهایی که برای این سیستم در نظر گرفته اند می توان به مواردی همچون حالت SLEEP اشاره نمود که شرایط را برای یک خواب عمیق و دلپذیر آماده می کند. هچنین وجود گزینه دیگر مانند حالت توربو بر روی کنترل دستگاه مصرف کننده را قادر ساخته است در موارد نیاز ضروری به تامین سرمایش و گرمایش از این حالت بهره ببرد.

دارای یک نمایشگر مخفی بر روی یوینت داخلی این دستگاه می باشد که به صورت دیواری نصب می گردد. این نمایشگر که اطلاعات درون کولر را با ترموستات برداشت و به وسیله برد الکترونیکی پردازش می کند و در مرحله نهایی به مصرف کننده نمایش می دهد. از دیگر مزایای این اسپلیت می توان بدنه با طراحی و آیرودینامیک مناسب در حهت چرخش باد اشاره نمود که با استقامت بالا و از جنس ورق فولاد الکترولیتی با پوشش ضد زنگ ساخته شده اشاره نمود که در برابر تهدیدات گوناگون مانند نورخورشید و باد و باران و خوردگی و فرسایش مقاوم باشد.

با سرویس کولرگازی در کرج از به وجود آمدن مشکلات و خرابی در دستگاه خود جلوگیری کنید.

باید توجه داشته باشید که زمانی که کولر‌گازی در حالت زمستانه قرار می‌گیرد به وسیله قطعه‌ای با نام شیر برقی سیکل کولر گازی برعکس عمل کرده و هوای گرم به داخلی و هوای سرد به بیرون دمیده می‌شود و به دلیل اینکه هوای سرد به بیرون هدایت می‌شود و هوای بیرون هم خود به خود سرد امی‌باشد، امکان یخ زدن کندانسور یا پنل بیرونی زیاد می‌شود.
نکاتی برای یخ نزدن پنل بیرونی در نظر گرفته می‌شود ؟
کارشناسان رضا سرویس برای حل  این مشکل، مادربرد کولر گازی را به نحوی طراحی کرده‌اند؛ که بعد از مدتی که از کارکرد کولر گازی گذشت فرمانی جهت متصل شدن شیر برقی صادر خواهد کرد که به این وسیله شیر برقی سیکل را برعکس و هوای گرم را به بیرون جریان می‌دهد، وقتی یخ کمی که درکندانسور تشیکل شده است به وسیله این هوای گرم آب شود و به اصطلاح عمل دیفراست انجام می‌شود.

فروش کولر گازی اسپلیت کرج

برای انتخاب اسپیلت دیواری مناسب جهت سرمایش و گرمایش محیط مورد نظر و فروش کولر گازی کم مصرف در کرج لازم است. که میزان متراژ محیط و تعداد اتاق های محیط را در نظر داشته باشید. و با توجه به آن ظرفیت اسپیلت را انتخاب نمایید. جدول محاسبه ظرفیت بر اساس متراژ محیط در صفحه اصلی کولر گازی درج شده است. به کمک آن می توانید اسپیلت مناسب را انتخاب نمایید. رضا سرویس جزو بهترین نمایندگی کولر گازی و انواع پکیج می باشد، که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی کولر گازی کرج مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) و حتی نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج می پردازیم.

فروش کولرگازی در کرج
تعمیر کولر‌گازی مدیا

نمایندگی کولرگازی و اسپلیت در کرج تمامی خدمات سرویس و تعمیرات  انواع کولر‌های گازی را  در کوتاهترین زمان ممکن ارائه می‌دهد.

دلایل یخ زدن کندانسور یا پنل بیرونی؟

دلایل زیادی برای یخ زدگی کندانسور وجود دارد که ما به این دلایل می‌پردازیم این دلایل عبارتند از:

مشکل فن کندانسور:

  • هنگامی که فن کندانسور به هر دلیلی از جمله خراب بودن یا خرابی یک قطعه راه انداز عمل نکند امکان تولید باد گرم را نمی‌دهد و کندانسور یخ خواهد بست.

مشکل سنسور بیرونی یا برد فرمان

  • زمانی که برد فرمان کولر گازی یا سنسور کولر گازی با مشکل مواجه بشود فرمان شروع به کار گرم کردن کندانسور صادر نخواهد شد و همین امر موجب یخ بستن کندانسور خواهد شد.
  • فروش کولرگازی کرج و خدمات سرویس دهی برای رفع مشکلات دستگاه خود را از خدمات رضا سرویس درخواست کنید.

مشکل شیر برقی

  • اگر شیر برقی نتواند در زمان مناسب سیکل را برعکس کند، هوای سرد به بیرون دمیده می‌شود و چون هوای بیرون هم سرد است امکان یخ بستن کولر گازی بالا خواهد رفت.
  • تعمیر انواع کولرگازی و اسپلیت در کرج با خدمات رضا سرویس در کوتاهترین زمان ممکن تجربه کنید.

کم بودن برد یا شارژ گاز

  • اگر شارژ گاز کولر‍گازی به اندازه کافی نباشد؛ امکان یخ بستن کندانسور و لوله آن در فصل سرد سال بسیار زیاد می‌شود. که با شارژ گاز به موقع شما می‌توانید از این امر جلوگیری کنید.

بهترین شرکت فروش اسپلیت در کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج شرکت رضا سرویس می باشد. برای خرید انواع اسپلیت و کولر گازی و انواع پکیج می توانید به رضا سرویس یکی از بهترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج می باشد مراجعه کنید.

این پست توصیه می شود

نظرات