تعمیرات کولر‌های گازی و اسپلیت

تعمیرات کولر‌های گازی و اسپلیت

تعمیرات کولر‌های گازی و اسپلیت ، کولرهای آبی با تبخیر رطوبت و تبدیل گرمای محسوس محیط به گرمای نهان٬ دمای محیط را کاهش می‌دهند. ولی اساس کار کولر گازی به این صورت است که٬ وجود مبرد با دمای پایین در لوله های اواپراتور (یونیت داخلی) و مکش هوای گرم محیط بوسیله فن و گذر این هوا از بین لوله های اواپراتور سبب سرمایش هوای محیط می شود. و گرمای دفع شده ی محیط توسط مبرد جذب شده و این گرما طی سیکلی از کندانسور به محیط خارج دفع می شود.

در صورت هرگونه مشکل در دستگاه با نمایندگی کولرگازی و اسپلیت در کرج با ارتباط با متخصصین  مجرب از سرویس دهی و خدمات رضا سرویس بهره مند شوید.

کولرهای اینورتر فصل جدیدی از تولید لوازم تهویه‌ای را به وجود آورده‌اند که خرید این اسپیلت‌ها از لحاظ اقتصادی می‌تواند بسیار به صرفه باشد. اگر چه قیمت این نوع اسپلیت‌ها در مقایسه با سایر کولرهای گازی معمولی قدری گران تر است اما بهینه سازی مصرف برق و پایین آوردن استهلاک دستگاه در یک دوره ۱ ساله مصرف، هزینه اضافی خرید را جبران می‌کند،

فروش کولر گازی کرج ما در مجموعه رضا سرویس فروشگاه کولر گازی در کرج با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی الجی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) در کرج می پردازیم. رضا سرویس یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج می باشد مانند نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و …

کدامیک بهتر است کولر آبی و یا کولر گازی؟

۱.کولر آبی برای محیط های با رطوبت نسبی (منظور همان درصد رطوبت هوا می باشد). بالا (شهرهای شمالی و جنوبی) مناسب نیست چرا که هوا از لحاظ رطوبت به مرحله اشباع (حالتی که هوا دیگر قادر به جذب رطوبت نیست). بسیار نزدیک می باشد.

۲.ایجاد شبکه کانال کشی عمودی و افقی برای کولرهای آبی هزینه اولیه ساختمان را افزایش می‌ دهد و از متراژ مفید ساختمان می‌کاهد.

۳.هوای مرطوب تولیدی در کولر ابی ٬محیط بسیار مناسبی جهت رشد انواع الودگی های باکتریایی٬ ویروسی ٬میکروبی و… می باشد.

۴.کولر گازی رطوبت هوا را کاهش می‌ دهد.

۵.دما در کولرهای گازی قابل تنظیم می‌ باشد.

۶.اکثر مدل‌های کولر گازی قابلیت گرمایش را دارا هستند.

کولر گازی و اسپلیت

هنگامی که برای خرید کولر گازی در کرج در فروشگاه کولر گازی اسپلیت کرج اقدام می کنید. اولین نکته که حائز اهمیت می باشد. داشتن کارت گارانتی معتبر مربوط به محصول مورد نظر شما است. زیرا گویای ارائه خدمات و نحوه آن برای پس از فروش محصول مورد نظر می باشد. و همچنین نشانگر اصل بودن کولر گازی شماست.

 تفاوت اسپلیت با کولر گازی:

اسپلیت یونیت یا اسپلیت  مفهوم دوتایی را انتقال می‌ دهد یعنی بخش اعظم کولرهای گازی همین اسپلیت‌ ها می‌باشند. که از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده‌اند. اما  کولر‌گازی مفهوم گسترده‌تری را انتقال می‌دهد. که علاوه بر اسپلیت‌ها شامل کولرهای گازی پنجره‌ای و پرتابل نیز می‌ شود. تعمیرات و فروش کولرگازی و اسپلیت کرج را از خدمات رضا سرویس درخواست کنید.

این پست توصیه می شود

نظرات