تعمیر شوفاژ دیواری در کرج

تعمیرگاه رضا سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات شوفاژ دیواری در کرج

شرکت رضا سرویس یکی از شناخته شده ترین نمایندگی تعمیر شوفاژ دیواری در کرج  به شمار می رود.

تعمیرگاه رضا سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز در امر تعمیرات شوفاژ دیواری(پکیج)  یکی از حرفه ای ترین مراکز سرویس و تعمیرات شوفاژ دیواری در کرج میباشد که سالهاست با توجه به تجربه و سابقه درخشان و نیروی کار قدر توانسته به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت داشته باشد.
شرکت رضا سرویس دارای متخصص‌ترین و ماهر ترین تعمیرکاران و کارشناسان در سطح استان کرج می باشد. توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری همگام با علم روز دنیا باشد و یکی از مراکز تعمیرات انواع پکیج و شوفاژ دیواری و آبگرمکن به‌روز می باشد.

چرا تعمیرات شوفاژ دیواری در کرج  را به رضا سرویس بسپاریم؟

در صورت بروز مشکل در شوفاژ دیواری و آبگرمکن کافیست با شرکت تماس بگیرید و دیگر لازم نسیت مراجعه حضوری و یا انتقال دستگاه معیوب به تعمیرگاه را داشته باشید فقط در کمترین زمان ممکن با اعزام نیروی خبره و زبردست در تعمیر شوفاژ دیواری محل شما بدون اقدام نمایند.

تعمیر گاه رضا سرویس گارانتی در امر تعمیر آبگرمکن و تعمیرات شوفاژ دیواری در کرج را به مدت ۹۰ روز برعهده می گیرد.

تعمیر شوفاژ دیواری در کرج توسط تعمیرگاه رضا سرویس به روش زیر می باشد:

کنترل و بررسی مواردی از قبیل وجود یا عدم وجود نشتی در لوله ها، رسوب در مسیر ورودی، رسوب در مبدل، اتصالات، فیلتر، شیلنگ ها، شیر اطمینان، دستگاه سختی گیر می باشد.

تعمیر شوفاژ دیواری در کرج

شوفاژ دیواری یک وسیله رایج گرمایش در سراسر دنیا می باشد. از فواید این دستگاه می توان به ایجاد فضای کم، ایمنی بالای دستگاه و به طور مجزا مورد استفاده قرار گرفتن در هر واحد مسکونی اشاره کرد که می تواند جایگزین مناسبی برای آبگرمکن های ایستاده و دیواری باشد. از همه مهم تر، مصرف سوخت بهینه در این دستگاه باعث تشویق ارگان ها و مردم برای استفاده از این دستگاه شده است.

 انجام سرویس شوفاژ دیواری چه مزیت هایی دارد؟

باعث افزایش راندمان و عملکرد بهتر دستگاه می شود.

قطعات معیوب و خراب پکیج با سرویس مشخص و شناسائی و با تعویض آن از خراب شدن دستگاه جلوگیری می شود.

با توجه به شرایط دستگاه پکیج دو نوع سرویس و تعمیرات شوفاژ دیواری در کرج  انجام می گیرد:

سرویس دوره ای: این نوع سرویس به طور معمول به صورت فصلی یا دوبار در سال(قبل از فصل و بعد از پایان فصل سرما) صورت میگیرد. سرویس دوره ای با توجه به کوتاه بودن زمان بین سرویس ها، هزینه کمتر و وحجم کار کمتر ی دارد.

سرویس کامل: کامل ترین و بهترین نوع سرویس است. در این روش همه قطعات پکیج مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرند. سرویس و نگهداری پکیج به بالا بردن عمر دستگاه کمک به سزایی خواهد کرد.

اگر اطلاعات و تجربه کافی ندارید برای حفظ سلامت خود و اطرافیان و همچنین عدم آسیب به دستگاه هرگز به تنهایی سرویس پکیج را انجام ندهید و این کار را به سرویس کار مجرب پکیج بسپارید.

  1. رسوب زدایی: مبدل ها و قطعات و فیلتر سه راهی ورودی آب،شوفاژ دیواری رسوب زدایی میشود ، دقت داشته باشید توسط کارشناس رضا سرویس انجام شود و باید از مواد مناسب استفاده شود.
  2. تعویض قطعات: برای عمر بیشتر وبهبود عملکرد  شوفاژ دیواری باید نسبت به تعویض یا تعمیر آن اقدام کرد تا مشکلی در کارایی بهتر کار پکیج صورت نگیرد.
  3. هواگیری: هواگیری یکی از مهم ترین و اساسی ترین امور درسرویس شوفاژ دیواری میباشد،هواگیری در مدار پکیج دیواری و مدار شوفاژ می باشد که بسیار موثر در آبگرم مصرفی و گرمایشی دارد.
  4. سرویس مجدد پکیج: پس از اتمام کار سرویس ،دستگاه باید تنظیمات دوباره بررسی و کنترل شود تا پکیج کارکرد صحیح و مناسبی داشته باشد.
این پست توصیه می شود

نظرات