فروش کولر گازی کرج

فروش کولر گازی کرج ما در مجموعه رضا سرویس فروشگاه کولر گازی در کرج با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی الجی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) در کرج می پردازیم. رضا سرویس یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج می باشد مانند نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و …

کولر گازی اسپلیت : کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم می‌شود. یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور آن است. تا بتواند در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌ کارگیری شود. البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص می‌ دهد.

با شروع فصل گرما و تابستان، سیستم‌های سرمایشی را می‌ توان مهم‌ ترین جز هر خانه و محیطی دانست. به طوری که نبود آن‌ ها، زندگی را غیرممکن خواهد کرد. کولرهای گازی که دارای سرمایش بسیار مطلوبی می‌باشند، یکی از انواع سیستم‌ های سرمایشی دسته‌بندی می‌ شوند.

با رضا سرویس بهترین خدمات تعمیرات انواع کولرگازی و اسپلیت را در محل زندگی و یا محل کار خود دریافت کنید. همچنین از رضا سرویس می توانید بهترین برند های کولرگازی را تهیه کنید و بهترین ها را با ما تجربه کنید.

فروش کولر گازی کرج

چرا باید رضا سرویس را انتخاب کنیم؟

هنگامی که برای خرید کولر گازی در کرج در فروشگاه کولر گازی اسپلیت کرج اقدام می کنید اولین نکته که حائز اهمیت می باشد. داشتن کارت گارانتی معتبر مربوط به محصول مورد نظر شما است. زیرا گویای ارائه خدمات و نحوه آن برای پس از فروش محصول مورد نظر می باشد. و همچنین نشانگر اصل بودن کولر گازی شماست.
همچنین در این مورد وظیفه فروشنده کولر گازی ثبت دقیق زمان و نام شرکت گارانتی کننده می باشد. البته تیم پشتیبانی با این گارانتی ها همکاری دارد و تا انجایی که بتواند هماهنگی های لازم را پیگیری و انجام می دهد.

خدمات پس از فروش به فرایندهای مختلفی اشاره می کند. که باعث می شود مشتریان از محصولات و خدمات فروشگاه کولر گازی و فروش اسپلیت در کرج رضایت کافی را داشته باشند. نیاز های مشتریان بایستی برآورده شود. رضایت مشتری از محصول یا کالا نقش مهمی در ترویج محصولات و خدمات سرویس دهندگان این موضوع دارد.
موضوع ارائه خدمات کاملا به درخواست‌ ها و انتظارات مشتری و مقایسه‌ ی خدمات فروشنده مد نظر شما با سایر فروشندگان است.

قیمت نمایندگی فروش کولر گازی اسپلیت کرج یک نکته کلیدی برای متمایز ساختن نمایندگی فروش از سایر فروشندگان می باشد. اهمیت قیمت‌ گذاری آنجا مشخص می‌شود. که ما برای مقایسه دو محصول مشابه، اول به قیمت آن نگاه می‌کنیم. می‌ دانید که همه چیز از همان نگاه اول آغاز می‌ شود. و ساده‌ ترین روش ممکن است برای انتخاب بهتر شما.

رضا سرویس یکی از نمایندگی های خوب و معتبر برای انواع پکیج و کولرگازی در کرج می باشد. با متخصصان مجرب خود خدمات بسیار مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. مانند فروش کولر گازی کم مصرف در کرج

تعمیر و سرویس فروش تمام برندهای معتبر موجود را دارا بوده که شامل:

  • نمایندگی کولرگازی اُجنرال در کرج
  • نمایندگی کولرگازی سامسونگ در کرج
  • نمایندگی کولرگازی ال جی در کرج
  • نمایندگی کولرگازی جنرال در کرج
  • نمایندگی کولرگازی میدیا در کرج
  • نمایندگی کولرگازی هوگن در کرج
  • نمایندگی کولرگازی تی سی ال در کرج
  • نمایندگی کولرگازی بوش در کرج
  • نمایندگی کولرگازی هیوندا در کرج
  • نمایندگی کولرگازی گری در کرج
  • نمایندگی کولرگازی توشیبا در کرج
  • نمایندگی کولرگازی تراست در کرج
  • نمایندگی کولرگازی هایسنس در کرج
  • نمایندگی کولرگازی دوو در کرج
فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج

کولر گازی ها و اسپلیت ها در حالت کلی بر دونوع می باشند. نوع اول کولر های گازی و اسپلیت معمولی هستند. و نوع دوم کولر های گازی و اسپلیت اینورتر می باشند. که از نظر شکل ظاهری دقیقا شبیه هم بوده و مکانیزم عملکرد هر دو یکسان می باشد. ولی کولرهای گازی اینورتر مصرف برقی پایین تری نسبت به کولرهای گازی معمولی دارند.

کولر گازی با برترین تکنولوژی Dual Inverter می باشد که تکنولوژیی فراتر از کولر های گازی معمولی دارند و سریعا سرمایش محیط را فراهم می کنند. کولر های گازی اینورتر تا دمای ۶۵ درجه سانتی گراد قادر به فعالیت می باشند. شرکت در تولید کولر های گازی خود از کمپرسور روتاری، اسکرال و کمپرسور های دارای کیت اینورتر استفاده کرده است. که کمپرسور های روتاری رایج ترین نوع کمپرسور در کولر گازی می باشند. و طبق اعلام شرکت کمپرسور های روتایی باعث کاهش ۶۵ درصدی مصرف انرژی می شوند. از گاز مبرد R140a و R22 در کولر های گازی ال جی استفاده شده است.