فروش کولر گازی اسپلیت کرج

فروش کولر گازی اسپلیت کرج و مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) و یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج حتی نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و نمایندگی فروش کولر گازی کم مصرف در کرج می پردازیم.

کولر های گازی ایران رادیاتور که یکی از کولرگازی های پرطرفدار رضا سرویس می باشد. ساخت کشور ایران می باشند که توسط ماهر ترین مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است. طراحی پنل داخلی این دستگاه بسیار زیبا بوده و توسط به روز ترین تکنولوژی های دنیا تولید و ساخته می شود. که سبب شده است این برند ایرانی، جایگزین بسیار مناسبی برای برند های خارجی باشد. کولر های گازی ایران رادیاتور با توجه به دارا بودن تنوع در مدل قابل استفاده در ساختمان های مختلف اعم از مسکونی، اداری، تجاری و سایر محیط ها می باشد.

در این چند سال گذشته، شدت گرما به قدری بالا رفته که سرمایش خوب کولرهای گازی، یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن‌ها شده‌است و در بسیاری از منازل استفاده می‌شود. از طرف دیگر استفاده از این کولرها، قطعاً سبب افزایش مصرف انرژی و بالاتر رفتن قبض‌های برق افراد خواهد شد. چرا که مصرف انرژی آن‌ ها به نسبت کولرهای آبی، بیشتر می‌ باشد و این موضوع تبدیل به یک‌ معضل برای خانواده‌ها شده‌ است.

مزایای کولر گازی و اسپلیت

کولرهای اسپلیت در مقابل کولرهای داکت اسپلیت مزایای دارند که ما قرار است در اینجا آنها را بررسی کنیم.
البته هر دو دستگاه از خانواده کولرهای گازی هستند اما ما قرار است فقط به مزایای دستگاه‌ها بپردازیم.

  1. داکت اسپلیت‌ها معمولاً به صورت یکنواخت سرما و گرما را به محیط هدایت می‌کنند.
  2. این امکان وجود دارد که تا ۱۵ متر بین بخش داخلی و خارجی کولر گازی لوله کشی انجام شود.
  3. آلودگی محیط با نصب این مدل‌های کولر کمتر می‌شود.
  4. در هزینه‌های اضافه نیز صرفه جویی می‌شود.
  5. هزینه ی بسیار پایینی دارد به نسبت سایر دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی
  6. فضای کمتری توسط کولر در محیط اشغال می‌شود.
  7. محیط عاری از هر گونه باکتری است.
  8. داشتن فیلترهای هوا برای ضد عفونی کردن هوا
  9. در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای استفاده در مکان‌های مختلف
  10. هیچ گونه ویروسی در محیط وجود نخواهد داشت و از نظر سلامتی هوا تهویه شده است.

کولر گازی اسپلیت

کولر گازی و فروش اسپلیت در کرج به دو قسمت تقسیم می‌شود. یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور آن است. تا بتواند در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌ کارگیری شود. البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص می‌ دهد.

بهترین شرکت فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج شرکت رضا سرویس می باشد. برای خرید انواع اسپلیت و کولر گازی و انواع پکیج می توانید به رضا سرویس یکی از بهترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج می باشد مراجعه کنید.