تعمیرات کولرگازی اسپلیت

تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شرکت رضا سرویس فروشگاه کولر گازی اسپلیت کرج که یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج می باشد. مانند نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و …

کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم می‌شود. یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور آن است. تا در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌کارگیری شود.

البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص می‌دهد. متخصصان تعمیر کولر گازی اسپلیت ما با انواع مدل ها و برندهای این نوع کولر گازی آشنایی کامل دارند. و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن کولر گازی اسپلیت شما را تعمیر کنند.

مزایای کولرهای گازی اسپلیت نسبت به کولرهای آبی :

کولرهای گازی و اسپلیت ها نسبت به کولرهای آبی دارای خنکی مطبوع تر، امکان تصفیه هوای داخلی و جذب ذرات و آلودگی های معلق در هوا، تأمین سریع تر دمای هوای دلخواه، قابلیت استفاده و بهره برداری در آب و هوای گرم و شرجی (مرطوب)، تأمین آسایش و رفاه بیشتر، عدم نیاز به مصرف صدها لیتر آب در هر روز، امکان تنظیم دمای هوای خنک خروجی، امکان تأمین گرمایش در مدل های خاص، عدم نیاز به اجرای کانال کشی حجیم کولرهای آبی، کارکرد بی صدا، طراحی شیک و زیبا و … می باشند.

کولر گازی پرتابل (قابل حمل) بر خلاف کولر گازی اسپلیت از یک دستگاه تشکیل شده و قسمت بیرونی ندارد. این نوع کولر گازی با وجود اینکه از دیگر مدل های کولر گازی پر سروصدا تر است. ولی می تواند گرمترین اتاق ها را به خوبی خنک کند. تعمیر کولر گازی پرتابل (قابل حمل) یکی از خدمات ما در تعمیرگاه تخصصی و مجاز کولر گازی می باشد.

کولرگازی و اسپلیت

کولر گازی ایستاده معمولا نسبت به بقیه کولرهای گازی کاربرد متفاوتی دارد. این نوع کولر گازی بیشتر در مکان های عمومی مثل فروشگاه ها، مساجد، ترمینال ها و… استفاده می شوند. کسانی که امکان نصب کولر گازی پنجره ای و یا اسپلیت را در منزل خود ندارند. نیز از این نوع کولر گازی استفاده می کنند. در صورتی که نیاز به متخصص تعمیر کولر گازی ایستاده دارید. از طریق ثبت سفارش تعمیرات و یا شماره تلفن های ذکر شده در سایت با ما تماس بگیرید.

تعمیرات کولرگازی اسپلیت

فروش کولر گازی اسپلیت کرج

برای انتخاب اسپیلت دیواری مناسب جهت سرمایش و گرمایش محیط مورد نظر و فروش کولر گازی کم مصرف در کرج لازم است. که میزان متراژ محیط و تعداد اتاق های محیط را در نظر داشته باشید. و با توجه به آن ظرفیت اسپیلت را انتخاب نمایید. جدول محاسبه ظرفیت بر اساس متراژ محیط در صفحه اصلی کولر گازی درج شده است. به کمک آن می توانید اسپیلت مناسب را انتخاب نمایید.

 اگر به دنبال صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی و هزینه‌ها هستید. حالت ECO در این اسپلیت شما را به هدفتان نزدیک تر می کند. با فعال شدن این قابلیت، اسپلیت در مقایسه با حالت عادی از ظرفیت کمتر کمپرسور استفاده می کند که باعث کاهش مصرف انرژی می شود. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا زمانی که هوای بیرون زیاد گرم نیست، ضمن صرفه جویی در مصرف برق خنک شوید.

رضا سرویس در فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج و حتی فروش اسپلیت در کرج یکی از بهترین ها است. رضا سرویس جزو بهترین نمایندگی کولر گازی و انواع پکیج می باشد. که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.