فروش اسپلیت در کرج

فروش اسپلیت در کرج ، اسپلیت یا کولر گازی گونه‌ای دستگاه تهویه است. که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق می گیرد. و آن را در خارج اتاق دفع می‌ کند. در برخی دستگاه‌ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود دارد. و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی (Heat Pump) کرد. و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد.

هر دستگاه کولر گازی از چهار جزء اصلی کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط یا لوله مویین تشکیل می‌شود. با رضا سرویس هر گونه مشکلی که برای کولرگازی شما پیش می آید را می توانید رفع کنید.

به منظور کاهش موثر مصرف برق کولر گازی و فروش اسپلیت در کرج، همیشه دمای آنرا روی ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد. تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد ۲۵ درجه ضمن تامین شرایط هوای مطلوب و مورد نظر شما. به عنوان موثرترین راهکار در کاهش مصرف و هزینه برق دستگاه در تمامی انواع کولر های گازی و اسپلیت ها مورد قبول کارشناسان قرار دارد.

بهترین شرکت فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج شرکت رضا سرویس می باشد. برای خرید انواع اسپلیت و کولر گازی و انواع پکیج می توانید به رضا سرویس یکی از بهترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت در کرج می باشد مراجعه کنید.

فروش کولر گازی اسپلیت کرج

برای انتخاب اسپیلت دیواری مناسب و فروش کولر گازی کم مصرف در کرج جهت سرمایش و گرمایش محیط مورد نظر لازم است. که میزان متراژ محیط و تعداد اتاق های محیط را در نظر داشته باشید. و با توجه به آن ظرفیت اسپیلت را انتخاب نمایید. جدول محاسبه ظرفیت بر اساس متراژ محیط در صفحه اصلی کولر گازی درج شده است. به کمک آن می توانید اسپیلت مناسب را انتخاب نمایید.

فروش کولر گازی کم مصرف در کرج
نمایندگی کولر گازی کرج

تهویع مطبوع یعنی کنترل دما، رطوبت و گرد و غبار، اسپلیت یا کولر گازی در واقع هم دما و هم رطوبت و هم ذرات گرد و غبار را کاهش می دهد. از این رو کولر گازی در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما چند مطلب مهم می تواند به افرادی که قصد خرید اسپلیت را دارند کمک بسیار کند. تا گرفتار تبلیغات دورغین بعضی شرکت های وارد کننده نشوند.

برخی کولر های گازی حاوی واحدی به نام اینورتر هستند. اینورتر درایو ها تجهیزاتی هستند. که امکان تغییر و تنظیم فرکانس برق ورودی به موتور های الکتریکی و در نتیجه تنظیم دور و سرعت آنها را فراهم می‌ کنند. با تغییر سرعت و دور موتورهای الکتریکی، می‌توان ظرفیت کمپرسور را بسته به نیاز و شرایط تغییر داد. به این طریق زمانی که بار حرارتی در حداکثر نیست. می‌توان دور موتور را کاهش داده و در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

کولر گازی ها و اسپلیت ها

کولر گازی ها و اسپلیت ها در حالت کلی بر دونوع می باشند. نوع اول کولر های گازی و اسپلیت معمولی هستند. و نوع دوم کولر های گازی و اسپلیت اینورتر می باشند. که از نظر شکل ظاهری دقیقا شبیه هم بوده و مکانیزم عملکرد هر دو یکسان می باشد. ولی کولرهای گازی اینورتر مصرف برقی پایین تری نسبت به کولرهای گازی معمولی دارند. رضا سرویس یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج می باشد که بهزین و با کیفیت ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد.

یکی از بهترین سیستم های سرمایشی که از بازدهی مطلوبی بهره مند می باشد را می توان به کولر های گازی نسبت داد. این تجهیزات سرمایشی را می توان در محیط کار، منزل و یا اماکن عمومی بکار گرفت. البته حین خرید کولر گازی باید به برخی نکات ضروری توجه داشت تا در هنگام استفاده ازآن دچار مشکل نشوید. از مهم ترین این نکات می توان به بررسی متراژ محیط مورد نظر و تطبیق آن با ظرفیت کولر گازی اشاره داشت. ضمن اینکه بهینه بودن مصرف برق کولر گازی یک معیار مهم است و باید پیش از خرید مورد بررسی قرار گیرد.