فروشگاه کولر گازی اسپلیت کرج

فروشگاه کولر گازی اسپلیت کرج و فروش اسپلیت در کرج ، اسپلیت یا کولر گازی گونه‌ای دستگاه تهویه است. که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق می گیرد. و آن را در خارج اتاق دفع می‌ کند. در برخی دستگاه‌ ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود دارد. و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی (Heat Pump) کرد. و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد. امروزه کولر گازی یکی از ملزومات هر خانه ای شده است. که توسط آن تمامی هوای داخل محیط تهویه و خنک و یا گرم می شود.

کولر گازی پنجره ای :

کولر گازی پنجره‌ای، یک سیستم یک پارچه است که تمامی قطعات مورد نیاز برای فعالیت کولر گازی (همچون فن و اینورتر) در آن جای گرفته است. به همین دلیل مواردی همچون سوراخ کردن دیوار برای رد کردن لوله و … را به همراه نخواهد داشت.

چرا باید شرکت رضا سرویس را انتخاب کنیم؟

هنگامی که برای خرید کولر گازی در کرج اقدام می کنید اولین نکته که حائز اهمیت می باشد. داشتن کارت گارانتی معتبر مربوط به محصول مورد نظر شما است. زیرا گویای ارائه خدمات و نحوه آن برای پس از فروش محصول مورد نظر می باشد. و همچنین نشانگر اصل بودن کولر گازی شماست.
همچنین در این مورد وظیفه فروشنده و فروش کولر گازی اسپلیت کرج ثبت دقیق زمان و نام شرکت گارانتی کننده می باشد. البته تیم پشتیبانی با این گارانتی ها همکاری دارد. و تا انجایی که بتواند هماهنگی های لازم را پیگیری و انجام می دهد.

خدمات پس از فروش به فرایندهای مختلفی اشاره می کند. که باعث می شود مشتریان از محصولات و خدمات فروش کولر گازی کم مصرف در کرج رضایت کافی را داشته باشند. نیاز های مشتریان بایستی برآورده شود. رضایت مشتری از محصول یا کالا نقش مهمی در ترویج محصولات و خدمات سرویس دهندگان این موضوع دارد.
موضوع ارائه خدمات کاملا به درخواست‌ ها و انتظارات مشتری و مقایسه‌ ی خدمات فروشنده مد نظر شما با سایر فروشندگان است.

قیمت نمایندگی فروش کولر گازی یک نکته کلیدی برای متمایز ساختن نمایندگی فروش از سایر فروشندگان می باشد. اهمیت قیمت‌ گذاری آنجا مشخص می‌ شود. که ما برای مقایسه دو محصول مشابه، اول به قیمت آن نگاه می‌ کنیم. می‌ دانید که همه چیز از همان نگاه اول آغاز می‌ شود. و ساده‌ ترین روش ممکن است برای انتخاب بهتر شما.

فروش اسپلیت در کرج
فروشگاه کولرگازی در کرج

اسپیلت دیواری یا همان کولر گازی دیواری از یک یونیت داخلی مستطیل شکل و یک یونیت بیرونی یا همان کندانسور بیرونی تشکیل شده است. که وظیفه گرمایش و سرمایش محیط را متناسب با مدل اسپیلت بر عهده دارد.

ویژگی اسپیلت دیواری

  • طراحی زیبای پنل داخلی
  • از مزایای استفاده از اسپیلت های دیواری نسبت به سایر اسپیلت ها می توان به کم حجم بودن آن ها و عدم اشغال فضای محیط اشاره کرد.
  • اسپیلت های دیواری مجهز به ریموت کنترل می باشند با صفحه نمایشگر LCD می باشند.
  • مجهز به فیلتر های قابل شستشو و تعویض می باشند.
  • مجهز به نمایشگر جهت نمایش دمای محیط

کولر گازی ها و اسپلیت ها در حالت کلی بر دو نوع می باشند.

  1. نوع اول کولر های گازی و اسپلیت معمولی هستند.
  2. نوع دوم کولر های گازی و اسپلیت اینورتر می باشند.

که از نظر شکل ظاهری دقیقا شبیه هم بوده و مکانیزم عملکرد هر دو یکسان می باشد. ولی کولرهای گازی اینورتر مصرف برقی پایین تری نسبت به کولرهای گازی معمولی دارند.

برای فروش کولر گازی کرج شرکت رضا سرویس که فروشگاه کولر گازی در کرج بهترین گزینه می باشد. رضا سرویس یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج و پکیج می باشد. با رضا سرویس در کم ترین زمان در محل کولرگازی خود را تحویل گرفته و توسط کارسناسان ما در محل نصب کنید. همچنین در خصوص تعمییرات انواع کولرگازی و اسپلیت خود در منزل و یا محل کار خود با رضا سرویس به راحتی مشکل را برطرف نمایید.