تعمیر کولر‌گازی مدیا

تعمیر کولر‌گازی مدیا ، بهترین شرکت فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج شرکت رضا سرویس می باشد. برای خرید انواع اسپلیت و کولر گازی و انواع پکیج می توانید به رضا سرویس یکی از بهترین فروشگاه کولرگازی اسپلیت کرج می باشد مراجعه کنید.

گروه مایدیا در راستای ارتباط مستقیم و نزدیک تر با کاربران خود ، شرکت توسعه صنعت مایدیا را در ایران در سال ۱۳۹۵ راه اندازی نمود. این شرکت با توزیع و ارائه خدمات مناسب محصولات خانگی بزرگ و کوچک مایدیا برای بازار ایران با هدف عرضه مستقیم محصولات با کیفیت و رعایت حقوق مصرف کنندگان آغاز به فعالیت نموده است.

شرکت نماینده خدمات لوازم خانگی مایدیا

در حال حاضر این شرکت نماینده خدمات لوازم خانگی مایدیا در ایران است. همچنین اهم وظایفی که این شرکت برعهده دارد. ارائه ۲۴ ماه گارانتی ، نصب رایگان و تعمیرات محصولات مایدیا می باشد. یکی از مزیت های شرکت توسعه و صنعت مایدیا این است. که تمام مصرف کنندگان و مخاطبان مایدیا می توانند با مرکز خدمات پس از فروش مشتریان مایدیا از همه نقاط ایران با  این مجموعه ارتباط برقرار کنند و انتظارات، سوالات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه خدمات ، از این طریق ابلاغ کنند تا در کمترین زمان به نیازهای آنان پاسخ داده شود.

همچنین شرکت مایدیا در راستای جلب رضایت مشتریان، در بخش خدمات پس از فروش با ارائه بالاترین کیفیت ، خدمات مورد نیاز را بصورت مستقیم به مشتریان خود ارائه می نماید. در حال حاضر بیش از ۶۴۰ دفتر نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.

معرفی شرکت مایدیا

گروه کارخانجات مایدیا به عنوان یک شرکت بزرگ بین المللی در سال ۱۹۶۸ تأسیس گردید و در حال حاضر این شرکت در زمینه تولید تجهیزات و لوازم خانگی به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر در دنیا مطرح است.
شرکت مایدیا با ایجاد بیش از ۱۲۶۰۰۰ شغل در چین و سراسر دنیا ، توانایی و وسعت فعالیتهای تجاری خود را به عرصه نمایش گذاشته است.
این مجموعه با تولیدات محصولات خود در ابعاد وسیع و با استانداردهای جهانی توانسته پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان در اقشارمختلف جامعه باشد.این شرکت ۴۰ سال است که فعالیت های خود را با اقتدار ادامه می دهد و با رشدی روز افزون در نهایت فروش کلی خود را در سال ۲۰۱۳ به ۱۸٫۷ میلیارد دلار رسانده است.

شرکت مدیا

امروزه شرکت مایدیا با نگاهی روشن به آینده و تعمیر کولر‌گازی مدیا ، فعالیت های تجاری و صادرات محصولات خود به کشورهایی از قبیل برزیل ، آرژانتین ، مصر ، هند ، بلاروس ، ویتنام و … را ادامه می دهد.این شرکت همچنین فعالیت های شبکه ای خود را با هدف جلب رضایت کاربران محلی در چندین کشور توسعه داده است. امروزه مایدیا معروفترین شرکت لوازم خانگی در چین است که پاسخگویی سریع به نیاز کاربران و جلب رضایت آنها را بسیار ارزشمند می داند. هدف شرکت مایدیا بعنوان (دومین کارخانه تولید لوازم خانگی در دنیا )، فراهم کردن کالاهای با کیفیت برای کاربران خود می باشد. این شرکت علاوه بر تولید محصولات خود ، تولید کننده محصولات بسیاری از برند های معتبر دنیا می باشد. مایدیا کارخانه ای است که به دلیل داشتن تکنولوژی پیشرفته نه تنها تولید کننده محصولات مایدیا است. بلکه اکثر برندهای معتبر در آمریکا و اروپا در گروه کارخانجات مایدیا تولید می شوند.

تعمیر کولر‌گازی مدیا

فروش کولر گازی اسپلیت کرج و مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) و یکی از بهترین نمایندگی کولر گازی کرج حتی نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج و نمایندگی فروش کولر گازی کم مصرف در کرج می پردازیم.

انواع مدل های کولر گازی مدیا

کمپانی میدیا این سری از سیستم های تهویه مطبوع را با موقعیت نصب متفاوت مانند کولر گازی پرتابل ،ایستاده، پشت پنجره ای، دیواری مناسب استفاده در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی با قابلیت خنک کنندگی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این کمپانی در ساخت و طراحی اسپلیت ها از اجزا و متریال اصلی بهره برده که همین امر تاثیر بسزایی در راندمان و بازدهی دستگاه به همراه دارد.

کولر گازی که با نام‌هایی همچون اسپلیت یا کولر دو تیکه نیز شناخته می‌ شود. به دلیل ساختاری که برای تولید صدای کمتر در آن به کار رفته است. کندانسور یا اصطلاحاً موتور آن در فضای باز بیرون نصب می‌شود. که با توجه به قرارگیری در مجاورت گرد و خاک در صورت سرویس نشدن. سالانه علاوه بر کاهش عمر مفید هر ساله نیز از راندمان آن کم شده و بر هزینه برق مصرفی افزوده خواهد شد.

فروش اسپلیت در کرج

کولر گازی های تولیدی این شرکت با نام تجاری میشن، ایزی، حاره ای با ظرفیت های متنوع به بازار ارائه می شوند. به دلیل تنوع در مدل و ظرفیت با توجه به نیاز و متناسب با شرایط ساختمان بدون محدودیت میتوان یکی از ظرفیت های کولر گازی را انتخاب و خریداری نمود. پنل داخلی به دلیل قرار گیری در فضای اتاق از زیبایی خاصی بهره می برد و با هر نوع دکوراسیونی همخوانی داشته و زیبایی آن محیط را دو چندان می کند. به طور معمول تمامی مدل های کولر گازی میدیا از ریموت کنترل به منظور تغییر و تنظیم وضعیت دستگاه بهره می برند. همچنین روی پنل از صفحه نمایش دیجیتال استفاده شده است که موقعیت اسپلیت را به کاربر اطلاع می دهد.