تعمیر کولرگازی سامسونگ

تعمیر کولرگازی سامسونگ ، نمایندگی کولر گازی کرج مجموعه رضا سرویس با بهره گیری از دانش روز دنیا و با متخصصین مجرب خود به نصب و سرویس انواع برند های کولر گازی شامل (کولر گازی سامسونگ، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی تراست و…) و حتی نمایندگی فروش کولر گازی هیوندا در کرج می پردازیم.

شرکت سامسونگ بعد از تاسیس ​با رویکرد یک شرکت تجاری در بخش های گوناگونی مثل فرآوری غذا، پارچه، خدمات بیمه و خرده فروشی شروع به کار کرد. در سالهای دهه ۱۹۶۰ سامسونگ صنایع الکترونیک، ساختمان سازی و کشتی سازی را ​هم به مجموعه خود اضافه کرد و ​با این کار به پیشرفت قابل توجهی دست یافت.

سری جدید کولر گازی اینورتر سامسونگ است که جهت نصب در اتاق‌ هایی با مساحت حداکثر ۲۲ متر مربع در مناطق آب و هوایی معتدل، گزینه ای ایده آل محسوب می گردد.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت‌ های تضمین شده انواع کولرگازی دیواری سامسونگ با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

بنیان گذار شرکت سامسونگ

در سال ۱۹۸۷ با فوت بنیانگذار شرکت، سامسونگ به چهار گروه جدای از هم تقسیم شد: سامسونگ گروپ، گروه  Shinsegae، گروه  CJ، گروه  Hansol

 از دهه ۱۹۹۰ به تا به ​امروز شرکت سامسونگ تجارت خود را در همه جای دنیا گسترش داده است و به ویژه در ​زمینه تلفن های هوشمند و نیمه رساناها به موفقیت های چشم گیری رسیده است. از بزرگترین زیر مجموعه های سامسونگ گروپ، سامسونگ الکترونیکس است که پردرآمدترین شرکت تکنولوژی جهانی است و از نظر سوددهی از چهار شرکت دیگر برتر است.

ما محصولات راهبردی خود را در واحد لوازم الکترونیکی مصرفی به طور پیوسته توسعه و گسترش می‌دهیم.
از سال ۲۰۰۶ که برای اولین بار بالاترین سهم از بازار جهانی را از آن خود کردیم، فناوری استثنایی و طراحی مبتکرانه باعث تقویت پیشتازی بی‌نظیر ما در بخش تلویزیون‌ها و مانیتورهای پانل تخت شده است.
در بخش لوازم دیجیتال، با رونمایی از محصولات نوین و ابتکاری و طراحی‌های متمایز در بازار برتر، به رشد چشمگیری دست یافتیم.

نمایندگی کولر گازی کرج

تاریخچه سامسونگ

از سویی دیگر سامسونگ گروپ اثر بسیار مهمی در ​رشد اقتصاد، سیاست، فرهنگ و رسانه های کره جنوبی ​بازی کرده است. و کمپانی های زیرمجموعه خود را تقریبا یک پنجم کل صادرات کشور کره جنوبی را تامین کرده اند. درآمد سامسونگ به صورت تخمینی برابر۱۷٪ از تولید کل ناخالص داخلی کره جنوبی است. که بیشتر از ۱۰۸۲ میلیارد دلار تخمین زده می شود. درآمد سامسونگ گروپ در سال ۲۰۱۲ به بیشتر از ۲۶۵ میلیارد دلار رسید. و در سال ۲۰۱۳ توانست سودش را ۳۰ میلیارد دلاری کند. این شرکت با دارایی ۵۹۰ میلیارد دلار (۲۵۶ میلیارد دلار نقد)، بیش از ۴۲۷ هزار کارمند در همه جای دنیا دارد.

از زمانی که شرکت سامسونگ تاسیس شده است، توجه به نیروی انسانی، کمک اقتصادی به جامعه و خردورزی از شعارهای آن شرکت بوده است. مدیرعامل سامسونگ باور دارد که موفقیت سامسونگ در اثر بها دادن به پنج ارزش زیر به دست آمده است:

تعمیر کولرگازی سامسونگ

 کیفیت، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت

 در سال ۱۹۹۳، مدیرعامل سامسونگ برنامه هویت بخشی تازه ای را در پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس سامسونگ اعلام کرد. او خبر داد که سامسونگ نیاز دارد تا بازتاب‌های اخلاقی خود را به در واقعیت به صورت محسوسی مشاهده کند. کمپانی هایی که متعهد اصول اخلاقی نمی باشند. نخواهند توانست کالاهای با کیفیتی تولید کنند، چون از مشتریان و نیازهای آنها درک روشنی ندارند.

در سامسونگ هر تغییر به منزله یک فرصت دیده می شود و به افراد امکان و اجازه خطا کردن داده می شود. به شرط اینکه آن خطا با سند و  علمی باشد و دیگر تکرار نگردد. اصول تازه مدیریتی سامسونگ بر اساس اخلاق و قانون، احترام به صاحبان منافع و مشتریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی نوشته شده است.

فروش کولر گازی اسپلیت کرج

رضا سرویس در فروش کولر گازی کرج و فروشگاه کولر گازی در کرج و حتی فروش اسپلیت در کرج یکی از بهترین ها است. رضا سرویس جزو بهترین نمایندگی کولر گازی و انواع پکیج می باشد. که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. برای انتخاب اسپیلت دیواری مناسب جهت سرمایش و گرمایش محیط مورد نظر و فروش کولر گازی کم مصرف در کرج لازم است. که میزان متراژ محیط و تعداد اتاق های محیط را در نظر داشته باشید.

و با توجه به آن ظرفیت اسپیلت را انتخاب نمایید. جدول محاسبه ظرفیت بر اساس متراژ محیط در صفحه اصلی کولر گازی درج شده است. به کمک آن می توانید اسپیلت مناسب را انتخاب نمایید. رضا سرویس جزو بهترین نمایندگی کولر گازی و انواع پکیج می باشد. که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

تعمیرات اسپلیت سامسونگ، در نمایندگی سامسونگ و با به کارگیری راهکارهای اصولی و علمی انجام می شود. این مرکز، به ارائه ی تمامی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فوق مبادرت می ورزد. لازم به ذکر است، تمامی خدمات در این مرکز به همراه گارانتی ارائه می گردد. نمایندگی سامسونگ با به کارگیری مهندسین و تکنسین های مجرب و با سابقه و حرفه ای که از سوی مراکز معتبر علمی مورد تایید قرار گرفته اند، به تعمیر دستگاه معیوب شما عزیزان می پردازند. مدیریت این مرکز پرسنل خود را ملزم به حضور در کلاس های آموزشی معتبر می نماید.