معرفی شرکت بوتان

تاریخچه شرکت بوتان شرکتی واقع در ایران است که در زمینه تولید لوازم گرمایشی از جمله آبگرمکن، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور فعالیت دارد. شرکت بوتان در سال ۱۳۳۲ به کوشش محمود خلیلی و فرزندش محسن خلیلی با هدف توزیع گاز مایع شکل گرفت.  پس از مدت کوتاهی گروه صنعتی بوتان با هدف تولید لوازم گازسوز از جمله اجاق گازسوز تأسیس شد. در حال حاضر بیش از ۱۱ میلیون خانواده ایرانی از محصولات بوتان استفاده می‌کنند. تعمیر پکیج بوتان خود را به متخصصین ما بسپارید.

شرکت بوتان با فعالیت در صنعت گرمایشی منازل نام و برندی خوش آوازه و با کیفیت می باشد و پکیج دیواری های این شرکت جز بهترین و بالاترین رتبه در بین مدل های پکیج دیواری در ایران قرار دارد.همچنین برند بوتان یکی از برندهای شناخته شده‌ی گرمایشی در جهان می باشد و بر اساس سایت این شرکت، گروه صنعتی بوتان سومین سازنده‌ی بزرگ آبگرمکن گازی دیواری در دنیا می باشد .

تعمیر پکیج بوتان کرج

گروه صنعتی بوتان از جمله شرکت های معتبر در زمینه تولید و خدمات پس از فروش لوازم گرمایشی ( آبگرمکن، پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور) فعالیت دارد.

شرکت بوتان در سال ۱۳۳۲ به همت محمود خلیلی و فرزندش محسن خلیلی (که دارنده‌ی عنوان پدر صنعت ایران می باشد) با هدف توزیع گاز مایع پایه گذاری شد.

سپس در طی سال های ۱۳۳۵، ۱۳۳۸، ۱۳۴۳، ۱۳۴۵ به ترتیب اولین اجاق گاز، اولین بخاری گازی، اولین آبگرمکن گازی ایستاده و اولین سیلندر گاز مایع را تولید کرد. در سال ۱۳۳۸ اولین مرکز تماس مجهر به بیسیم برای ارائه خدمات به مشتریان در بوتان راه اندازی شد.
در سال ۱۳۴۶ شرکت بوتان برای اولین بار در ایران اقدام به گازسوز کردن خودورو کرد و در سال ۱۳۶۷ اقدام به تولید اولین آبگرمکن دیواری کرد.

در دهه ۱۳۷۰ شرکت بوتان توانست بعد از سال ها تلاش و به پشتوانه تجربه سال ها کار صنتی اقدام به تولید قطعات وارداتی آبگرمکن و همچنین صادرات قطعات آبگرمکن به کشور های اروپایی مانند: آلمان، انگلستان و ایتالیا کند همین طور دهه ۱۳۷۰ شرکت بوتان بعد از دستاوردهای دیگر در طراحی، ساخت و تولید انبوه دیگر محصولات گرمایشی() موفق به دریافت انواع گواهینامه های استاندارد بین المللی شد و اولین پکیج شوفاژ دیواری کشور را در سال ۱۳۷۲ تولید نمود.

همچنین در طی این سال ها اقدام به تجهیز زیر ساخت ها و راه اندازی آزمایشگاه های مجهز کرد.

با آغار دهه ۱۳۸۰ با توجه به حجم تولیدات و سفارشات، کارخانه مدرن ساوه مورد بهره برداری قرار گرفت. سال ۱۳۸۷ برای شرکت بوتان آغاز صادرات آبگرمکن به اروپا بود در سال ۱۳۸۸ گروه صنعتی بوتان موفق به اخذ نشان های “صادر کننده‌ نمونه ملی” ، “تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان” شد و همچنین به عنوان واحد نمونه کشوری در استاندار و کیفیت برتر انتخاب گردید.

با ما در تماس باشید.